Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Studiuj transport - spedycję - logistykę
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Urzędnik w Straży Granicznej

Opublikowano: 2024-05-15 15:01:21, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

PRZEMYŚL.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu

37-700 Przemyśl Ul. Mickiewicza 34

 

Ogłoszenie nr 137663 / 15.05.2024

 

Inspektor

Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia

 

Umowa o pracę na czas zastępstwa

 

Wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 4799,71 zł brutto

 

Osoba na tym stanowisku:

zbiera i analizuje prawidłowość wypełniania wniosków, rozpatruje i rozlicza w programie informatycznym wnioski funkcjonariuszy wszystkich jednostek

organizacyjnych BiOSG o zwrot kosztów dojazdu do służby, prowadzi postępowania administracyjne w sprawie odmowy przyznania świadczenia, sporządza wykaz należności do wypłaty w celu bieżącej realizacji świadczenia

współpracuje z Pionem Głównego Księgowego w ramach miesięcznego planowania środków finansowych na realizację świadczenia oraz planowania środków do projektu planu wydatków oddziału oraz kosztów na przyszły rok z rocznym wyprzedzeniem w celu zabezpieczenia środków na realizację świadczenia

wprowadza i aktualizuje dane w programie informatycznym w zakresie świadczenia zwrotu kosztów dojazdu, współpracuje przy realizacji innych świadczeń związanych z uprawnieniami funkcjonariuszy do lokalu mieszkalnego tj. równoważnik za remont lokalu mieszkalnego, równoważnik za brak lokalu mieszkalnego, pomocy finansowej, w celu prowadzenia bieżących danych w zakresie realizacji świadczeń mieszkaniowych

uczestniczy w komisjach przy przyjmowaniu i przekazywaniu lokali mieszkalnych BiOSG dla najemców w celu realizacji decyzji o przydziale

współpracuje z Wydziałem Łączności i Informatyki w kwestiach zmian w funkcjonalności programu informatycznego dotyczącego dodatkowych należności w zakresie świadczenia zwrotu kosztów dojazdu

przygotowuje dane do meldunków mieszkaniowych, opracowuje zestawienia i dane niezbędne do analizy sytuacji gospodarki mieszkaniowej w celu przekazywania do organu nadrzędnego

prowadzi ewidencję w zakresie wypłat zwrotu kosztów dojazdu w celu bieżącej i aktualnej informacji o realizacji świadczenia

koordynuje pracę sprzątaczek w zastępstwie osoby realizującej te zadania

 

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: średnie

Doświadczenie zawodowe: 1,5 roku doświadczenia w pracy w jednostkach administracji lub 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze gospodarki lokalami

Znajomość zasad rachunkowości dla jednostek budżetowych

Obsługa informatycznych programów użytkowych

Obsługa programu księgowo-finansowego

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

Wykształcenie: średnie ekonomiczne

Co oferujemy

Indywidualny rozkład czasu pracy

Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

Miejsce do odświeżenia się

Miejsce parkingowe na terenie urzędu

Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną

Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych

Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy

Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”

"Nagrody jubileuszowe"

Możliwość rozwoju i współpracy ze specjalistami

Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej

Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o

rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

 

Deklaracja dostępności:

https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/wolnytekst/39328,Deklaracja-dostepnosci.html

 

Warunki pracy

Stanowisko zostało utworzone w celu prowadzenia spraw związanych z realizacją świadczenia funkcjonariuszy SG- zwrot kosztów dojazdu do służby oraz

planowanie środków finansowych w budżecie na realizacje wypłat. Prowadzenie spraw związanych z aktualizacją danych funkcjonariuszy, przygotowywanie

dokumentów i wprowadzania danych do programu informatycznego związanych z tym świadczeniem.

 

WARUNKI PRACY ORAZ MIEJSCE I OTOCZENIE ORGANIZACYJNO-TECHNICZNE STANOWISKA PRACY:

praca biurowa w systemie podstawowym;

praca w siedzibie urzędu/wydziału (stanowisko pracy zlokalizowane na trzecim piętrze w budynku wielokondygnacyjnym Komendy BiOSG);

wyjazdy służbowe;

reprezentowanie urzędu za zewnątrz;

praca wymagająca dyspozycyjności;

praca związana z obsługą klienta;

występowanie uciążliwych/szkodliwych/niebezpiecznych warunków pracy: m. in. przeciążenia układu ruchu (dłuogtrwała praca siedząca), stres, obciążenia

nerwowe, obciążenia statyczne, sztuczne oświetlenie (prace kancelaryjne)

narzędzia i materiały pracy - w szczególności komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner;

praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;

możliwość poruszania się po budynku, zainstalowane windy

brak oznaczeń dla osób niewidomych;

pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych;

budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych;

brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

 

CZAS PRACY: system podstawowy, godziny pracy od 07:30 do 15:30.

LICZBA PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW: brak.

UPOWAŻNIENIA I PEŁNOMOCNICTWA:

 

upoważnienie do przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym w upoważnieniu;

upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych;

upoważnienie do korzystania z programów informatycznych.

 

ZŁOŻONOŚĆ I KREATYWNOŚĆ:

Powierzone do wykonania zadania mają charakter złożony ze względu na zakres tematyki zarówno finansowej jak i administracyjnej. Wskazana jest kreatywność przy podejmowaniu działań mających na celu usprawnienia wykonywanych zadań związanych ze stanowiskiem. Od pracownika zatrudnionego na tym stanowisku wymagana jest znajomość przepisów mieszkaniowych w zakresie uprawnień funkcjonariuszy do świadczeń z tym związanych, znajomość przepisów finansowych związanych z wypłacanymi świadczeniami, znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku ze względu na częste kontakty ze stronami powinna cechować się komunikatywnością i wysoką kulturą osobistą. Dobiera środki i wybiera sposób realizowania powierzonego zadania.

 

Przykład:

W przypadku wystąpienia nieścisłości w składanych wnioskach o zwrot kosztów dojazdu związanych z powieleniem wniosku na dany miesiąc, inicjowanie działań

mających na celu wyjaśnienie tego faktu, aby nie doszło do powtórnej wypłaty świadczeń z budżetu.

 

NIEZBĘDNA SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA:

Praca na tym stanowisku polega na systematycznym i terminowym, przewidzianym przepisami rozliczaniu wniosków za zwrot kosztów dojazdu, jak również na dokładnym naliczaniu stawek wg. aktualnych cen biletów komunikacji państwowej, bieżącym analizowaniu wypłat i reagowaniu na stwierdzone nieprawidłowości w składanych wnioskach. Osoba zatrudniona na przedmiotowym stanowisku współpracuje z Wydziałem Łączności i Informatyki w celu poprawy funkcjonowania programu użytkowego w tym zakresie oraz kontaktuje się z urzędami w sprawach związanych z cenami mającymi wpływ na wypłatę świadczenia. Pracownik na tym stanowisku podejmuje decyzje odnośnie własnego stanowiska pracy, samodzielnie dobiera środki pracy oraz sposób realizacji i wykonania określonego zadana.

W sytuacjach problemowych zwraca się do przełożonego.

 

Przykład:

 

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku samodzielnie ustala kolejność wykonywania zadań kierując się zasadą terminowego zrealizowania powierzonych obowiązków wynikających z przepisów wewnętrznych tj. instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych.

HORYZONT CZASOWY PLANOWANIA: powyżej 1 roku.

 

Przykład:

Planowanie środków finansowych niezbędnych na realizację zwrotu kosztów dojazdu na rok bieżący oraz lata przyszłe.

 

KONTAKTY ZEWNĘTRZNE:

Kilka razy w roku: Urzędy zarządców dróg publicznych, Wydziały geodezji w celu uzyskania informacji pod kątem ustalenia odległości pomiędzy granicami administracyjnymi miejscowości.

 

CZYNNIKI SZCZEGÓLNIE UTRUDNIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ: brak.

 

Dodatkowe informacje

Nie rozpatrzymy oferty, którą złożyłeś/nadałeś po terminie.

Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Uzupełnianie ofert jest możliwe do dnia 25.05.2024 r.

W ofercie podaj dane kontaktowe - adres do korespondencji, e-mail, nr telefonu.

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie, listownie lub mailowo(brak kontaktu jest równoznaczny z rezygnacją z dalszego postępowania rekrutacyjnego);

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia posła Zdzisława Gawlika z okazji Wielkanocy

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Jeśli dokumenty składasz za pośrednictwem ePUAP, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenieoryginałów wymaganych oświadczeń (do wglądu).

Aplikacje kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.

UWAGA! Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i uwiarygodnionewłasnoręcznym podpisem oświadczenia. Za aplikację uwiarygodnioną własnoręcznym podpisem uważasię aplikację, w której wszystkie oświadczenia są opatrzone przez kandydatkę/kandydata datą i własnoręcznym / kwalifikowanym / zaufanym podpisem. Ponadto, w liście motywacyjnym wskaż sygnaturę/numer ogłoszenia lub nazwę stanowiska, na które aplikujesz.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przeztłumacza przysięgłego.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów w ogłoszeniudotyczących wymaganych dokumentów (wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”.

Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami, które spełniają wymagania zawarte wniniejszym ogłoszeniu.

JEŻELI PODANE DANE BĘDĄ OBEJMOWAŁY SZCZEGÓLNE KATEGORIE DANYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 9 UST. 1 RODO, KONIECZNA BĘDZIE WYRAŹNA ZGODA NA ICH PRZETWARZANIE.

DODATKOWE informacje dotyczące naboru na stanowiska cywilne, dostępne są na stronie BiOSG w zakładce: "PRACA W BiOSG" pod adresem:

 

http://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni

 

Proszę o korzystanie ze wzoru oświadczenia obowiązującego przy naborze do pracy, który jest również dostępny na stronie BIP BiOSG, w zakładce "Wolne

stanowiska w Służbie Cywilnej" pod adresem:

 

https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/praca-w-biosg/11233,KORPUS-SLUZBY-CYWILNEJ.html

 

Procedura naboru / przepisy / wzory dokumentów / poradnik dla kandydata / metody/techniki naboru / klauzula

informacyjna:

https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKA-CYWILNE.html

 

Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

1. Selekcja składa się z dwóch etapów:

a) I etap – preselekcja (weryfikacja ofert pod względem formalnym);

b) II etap – selekcja właściwa:

- weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań dodatkowych określonych w ogłoszeniu,

- rozmowa kwalifikacyjna.

 

W ramach II etapu komisja może podjąć decyzję o przeprowadzeniu dodatkowej weryfikacji, w szczególności:

a) test kwalifikacyjny (np. test wiedzy lub zadanie praktyczne),

b) inne narzędzia selekcyjne.

 

Dokumenty niezbędne:

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach

bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji

o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r.

lub później.

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe:

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - Klauzula informacyjna (wzór dostępny w załączniku lub na stronie internetowej Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej)

 

Aplikuj do 25 maja 2024

 

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 137663" na adres:

Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Jana Tomasza Gorzechowskiego, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl - złożenie aplikacji w siedzibie BiOSG, w godz. pracy Oddziału;

- za pośrednictwem urzędu pocztowego (datę nadania w urzędzie pocztowym ustala się na podstawie daty stempla pocztowego);

- w formie elektronicznej, za pośrednictwem ePUAP (za datę wpływu aplikacji do urzędu przesłanej za pośrednictwem ePUAP, uważa się datę wpływu na skrzynkę podawczą urzędu).

 

APLIKACJE ZŁOŻONE W INNEJ FORMIE, NIŻ OKREŚLONEJ POWYŻEJ, W TYM ZA POMOCĄ POCZTY E-MAIL, NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

Sekcja Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia BiOSG - 16

673 2254, 16 673 2875

 

Dokumenty należy złożyć do: 25.05.2024

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO).

 

Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu informuje, iż:

 

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej, ul.Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel. +48

16/6732000, e-mail: komendant.biosg@strazgraniczna.pl

 

2. Inspektorem ochrony danych jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji BiOSG, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel.+48 16/6732110, email:

woi.biosg@strazgraniczna.pl

 

3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:art. 6 ust. 1 lit. b RODO;art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie

cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz

art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

 

4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Bieszczadzkim Oddziale SG;

 

5. Podanie swoich danych jest dobrowolne, osoba, która ich nie poda nie będzie mogła brać udziału w naborze do pracy;

 

6. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji wobec Pani/Pana, jak również Pani/Pana dane nie będą

poddawane profilowaniu

 

7. Pani/Pana dokumenty, złożone do celów rekrutacyjnych będą przechowywane w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej przez okres niezbędny do czasu

przeprowadzenia naboru do pracy (z uwzględnieniem okresu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, w których

Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje

konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Złożone dokumenty nie są zwracane, a po zakończeniu procedury naboru, dokumenty kandydatów,którzy nie

zostali wybrani zostają komisyjnie zniszczone. Dokumenty osoby przyjętej do pracy zostaną włączone do teczki akt osobowych, a po zakończeniu pracy

zostaną z archiwizowane i będą przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub

wygasł;

 

8. Z chwilą zakończenia procedury naboru, zakres przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych, kandydatów nieprzyjętych do pracy zostaje ograniczony do:

imienia, nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania oraz rodzajui nazwy aplikowanego stanowiska i będą przetwarzane przez okres do 10 lat od dnia

złożenia dokumentów do celów statystycznych. Po upływie w/wym. okresu, dane zostaną bezpowrotnie, automatycznie usunięte;

 

9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom danych innym niż podmioty uprawnione na podstawie przepisówprawa;

 

10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowych

 

11. Ma Pani/Pan prawo do:

 

uzyskania od ADO informacji, czy Pani/Pana dane są przetwarzane i w jakim zakresie, dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania,

wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,żądania ograniczenia przetwarzania danych,

do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

żądania usunięcia danych osobowych,

wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza

przepisy.

Informacje o wymogu podania danych:

 

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe,

wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w

procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

 

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w

tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Życzenia posłanki Teresy Pamuły

 

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie,

która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Do pobrania 

Wzory oświadczeń
 
 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij