Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Praca w Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego

Opublikowano: 2019-09-04 12:47:59, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Dofinansowanie szkoleń. RARR operatorem „Generatora Kompetencji 2.0”

 

Rzeszowski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej prowadzony przez Rzeszowską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Rzeszowie, poszukuje pracowników na stanowisko: Animator

Miejsce pracy: Rzeszów lub Stalowa Wola

 

Zakres obowiązków:

• rekrutacja uczestników projektu i prowadzenie animacji celem zakładania partnerstw, tworzenia podmiotów ekonomii społecznej, zachęcania do pracy w przedsiębiorstwach społecznych, pomoc przy tworzeniu grup inicjatywnych, organizacja warsztatów i wizyt studyjnych dla uczestników projektu.

• animator pracuje z uczestnikami projektu w środowisku lokalnym, mając szczególnie na celu aktywizację zawodową i społeczną osób zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem. Animator jest osobą pierwszego kontaktu z uczestnikami projektu. Animator prowadzi spotkania przedstawicielami różnych grup społecznych i interesariuszy: organizacje pozarządowe, jednostki samorządu terytorialnego, instytucje rynku pracy, instytucje pomocy i integracji społecznej, prowadzi stałą diagnozę środowisk lokalnych, animuje budowę lokalnych partnerstw w celu rozwoju podmiotów ekonomii społecznej i przedsiębiorstw społecznych, dialog obywatelski, w tym konsultacje społeczne, zachęca nowe podmioty, osoby i instytucje do angażowania się w różne formy działalności podmiotów ekonomii społecznej; zachęcanie różnych podmiotów, instytucji i osób do wspierania podmiotów ekonomii społecznej, głównie kupowania ich towarów i usług, przy wsparciu społecznie odpowiedzialnych zamówień publicznych. Działania animatorów będą nastawione na wzmacnianie roli organizacji pozarządowych w tworzeniu podmiotów reintegracyjnych: klubów integracji społecznej, centrów integracji społecznej, zakładów aktywności zawodowej i warsztatów terapii zajęciowej w tym w partnerstwie z jednostkami samorządu terytorialnego.

 

Wymagania:

• umiejętność stwarzania warunków do efektywnej komunikacji miedzy różnymi osobami i podmiotami,

• umiejętność facylitowania procesów grupowych,

• umiejętność pracy z grupą, moderowania i prowadzenia spotkań,

• znajomość specyfiki i najważniejszych uwarunkowań społ.-gosp. woj. podkarpackiego,

• znajomość specyfiki i najważniejszych uwarunkowań prawno-formalnych funkcjonowania sektora ekonomii społecznej,

• umiejętność rozwiązywania konfliktów,

• umiejętność przygotowania procesu animacji, który będzie uwzględniał rozwój organizacji oraz rozwój idei ekonomii społecznej,

• prawo jazdy kat B.,

• własny samochód,

• znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,

• znajomość dokumentu „ Standardy Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej” stanowiący załącznik do Uchwały komitetu Akredytacyjnego nr 3 z dnia 22 września 2014 r.,

• znajomość dokumentów programowych RPO WP na lata 2014-2020, PO WER, FIO w zakresie ekonomii społecznej,

• umiejętność pracy zgodnie z celami projektu oraz wskaźnikami,

• wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne,

• minimum 3 lata doświadczenia w świadczeniu usług animacyjnych w tym zwłaszcza odnośnie rozwoju lokalnego, tworzenia partnerstw lokalnych,

oraz posiadanie minimum 1 roku doświadczenia w:

- pracy w ośrodku pomocy społecznej przy integracji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (np. prowadzenie klubu integracji społecznej lub centrum integracji społecznej) lub praca na stanowisku pracownika socjalnego, lub

- w pracy z organizacjami pozarządowymi ( np. praca specjalisty w ośrodku wsparcia organizacji pozarządowych, praca w projekcie na rzecz organizacji pozarządowych, lub pełnienia funkcji członka zarządu w organizacji pozarządowej) lub

- pracy z osobami rodzinami wykluczonymi społecznie (np. asystent rodziny, specjalista pracy z rodziną lub praca w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie) lub

- pracy z osobami niepełnosprawnymi (np. praca na stanowisku opiekuna osoby niepełnosprawnej, opiekuna środowiskowego lub praca w zakładzie aktywności zawodowej lub warsztacie terapii zajęciowej), lub

- przygotowywaniu programów współpracy z organizacjami pozarządowymi lub strategii rozwiązywania problemów społecznych, kontraktacji usług społecznych, prowadzeniu konsultacji społecznych (np. praca w jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku referenta lub specjalisty), lub

- inne doświadczenie przydatne na stanowisku Animatora.

 

Oferujemy:

• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

• praca w zespole z otwartymi ludźmi,

• możliwość zdobycia doświadczenia oraz awansu,

• atrakcyjne wynagrodzenie,

• miejsce pracy: Rzeszów lub Stalowa Wola.

 

Dokumenty aplikacyjne (CV + List Motywacyjny) w wersji papierowej można składać w sekretariacie RARR S.A. ul. Szopena 51 w Rzeszowie w zamkniętej, opisanej kopercie z dopiskiem: Dokumenty aplikacyjne na stanowisko: Animator lub drogą elektroniczną na adres: sekretariat@rarr.rzeszow.pl

 

Kontakt:

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

35-959 Rzeszów, ul. Szopena 51,

Tel: 17 86 76 250 lub 17 86 76 236

E-mail: sekretariat@rarr.rzeszow.pl

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij