Mega Rzeszów Conference 2014
RZESZÓW. Praktyczne szkolenia, spotkania z doświadczonymi specjalistami, poznanie nowinek i trendów w branży oraz integracja - to tylko niektóre z elementów zbliżającej się w stolicy Podkarpacia konferencji Mega Rzeszów 2014.
fot. mega.rzeszow.pl
Już 23-24 października w hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie będzie można zobaczyć i posłuchać ekspertów z branży marketingu i sprzedaży.
Dwa dni konferencji to nie tylko mnóstwo wiedzy i inspiracji dla uczestników. To także czas na integrację, pozyskanie nowych kontaktów i dobrą zabawę. Pierwszy dzień - 23 października, poświęcony zostanie tematom marketingowym. Podczas niego uczestnicy będą mogli wziąć udział w praktycznym warsztacie pt. Skuteczne prezentowanie projektów i pomysłów biznesowych poprowadzonym przez doświadczonego trenera, Wojtka Murzyna. Również tego dnia będzie można posłuchać wystąpień sześciu specjalistów z branży marketingu. Prelekcje poprowadzą:
- Izabela Sałamacha z tematem: Marketing społeczny – wyzwanie czy trend?
- Magdalena Petryniak z tematem: Wprowadzanie w zachwyt klientów – skuteczną metodą na budowanie trwałych relacji i zatrzymanie retencji?
- Bohdan Pawłowicz z tematem: Lojalność w marketingu – skoro takie proste, to czemu to tak trudne…
- Jakub Woźniak z tematem: Jak niewidzialnie wpływać na ludzi – techniki subtelnej perswazji w marketingu
- Janusz Kamieński z tematem: Dlaczego poważne inwestycje w marketing, a także wysoka sprzedaż mogą doprowadzić do …upadku firmy?
- Jacek Kotarbiński z tematem: Seks i kłamstwa w marketingu i sprzedaży.
Drugiego dnia czyli 24 października (będzie to piątek) organizatorzy zaplanowali tematykę sprzedaży. W programie jest m.in. warsztat pt. "Negocjowanie z Rozproszoną Strukturą Decyzyjną czyli Sprzedaż do Organizacji" prowadzonym przez Wojtka Zatorskiego.
Ponadto:
- Anita Szymczuch z tematem: Czy sprzedaży można się nauczyć?
- Maciej Dutko z tematem: Jak nie spalić się na starcie – czyli słowo o spamerstwie.
- Kuba Szpunar z tematem: Komunikacja relacji –jak się komunikować by budować głębokie relacje
- Leszek Waliszewski z tematem: Jak Skutecznie Zarządzać Firmą.
- Jacek Rozenek z tematem: Sprzedaj zaufanie, zyskaj zaufanie – czyli rzecz o sprzedaży opartej o relacje i zaufanie – budowanie przewagi na konkurencyjnym rynku
Konferencja skierowana jest przede wszystkim do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, kadry zarządzającej ale też pracowników działów sprzedaży i marketingu oraz osób odpowiadających za te tematy w firmach. Organizatorami konferencji są firmy: BC Group oraz Concrea.
Szczegółowe informacje, program oraz możliwość rejestracji na konferencje znajdują się na stronie www.mega.rzeszow.pl.
Zakup biletów na stronie http://mega.rzeszow.pl/ceny-biletow/
Dzięki dwudniowej konferencji każdy znajdzie coś dla siebie i zdobędzie jak najwięcej wartościowej wiedzy do zastosowania w praktyce. Fakt, że konferencja odbywać się będzie w Stolicy Podkarpacia, będzie również możliwość zwiedzenia tego pięknego miasta oraz nawiązania interesujących znajomości.
Organizatorami wydarzenia są podobnie jak w ubiegłym roku BC Group – firma szkoleniowa oraz Concrea – firma doradztwa marketingowego.