InternetBeta 2014 już za kilka dni
RZESZÓW. VI edycja jednej z najważniejszych w Polsce konferencji dotyczących Internetu i nowych technologii.
Fot. Archiwum
Lista prelegentów InternetBeta to ponad 90 nazwisk, znanych ekspertów odpowiedzialnych za udane projekty, reprezentujących liczące się firmy i organizacje. Wystąpią m.in. Paweł Tkaczyk, Yuri Drabent, Mariusz Wesołowski, Roman Łoziński, Krzysztof Sobieszek, Artur Kurasiński, Łukasz Gujski, Filip Połoska, Magdalena Dobrowolska-Sagan (Lemon Sky JWT), Zagraniczni goście to mi.in. Rory Yates (HeathWallace) oraz Mike Sikorski (Huggity).
- W poprzednich edycjach poprzeczkę zawieszono bardzo wysoko, tym razem uczestnicy również się nie zawiodą - zapowiada pomysłodawca i organizator Mateusz Tułecki. - .
Usłyszymy m.in. o sprzedaży strategicznej za granicą, której najważniejsze aspekty przedstawi Paulina Wardęga Pixers, a w możliwości jakie marketerom daje Instagram wdroży uczestników Łukasz Wołek z Eura7. Rafael Moucka przeanalizuje możliwości rozwoju małych start up'ów, Włas Chorowiec (LeadBullet S.A.) nakreśli dobre strony Native Advertising, a o potencjale jaki drzemie w informacjach publicznych usłyszymy od Marcina Maj redaktora Dziennika Internautów. A to jedynie przedsmak emocji jakie czekają uczestników InternetBeta 2014.
Podczas pierwszego dnia konferencji, między prelekcjami zaprezentuje się 8 startupów w ramach konkursu Startup Sito. Rozstrzygnięcie odbędzie się ostatniego dnia, w piątek.
Organizatorem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, a współorganizatorem - Grupa Unity oraz Gazeta.pl
Wśród Partnerów InternetBeta 2014 są m.in. Startupfest, FreshMail, Enterprise Irleand. Medialne wsparcie: Marketer+, SOCIALPRESS, Interaktywnie.com, Marketing przy Kawie, Dziennik Internautów, Crossweb, GoMobi, Mobile Trends, Mobile Click, Marketing Mobilny, eFinanse, Dziennik Wschodni.
Więcej informacji oraz szczegóły dotyczące rejestracji można znaleźć na stronie www.internetbeta.pl.
Program InternetBeta 2014 Rzeszów, 10—12 września 2014
W środę między prelekcjami zaprezentuje się w ramach konkursu Startup Sito osiem startupów .
DZIEŃ 1: Środa 10 września 2014
09:30 - 10:00 Czy t-shirt Dody trzeba wyprać przed sprzedaniem na Allegro? Paweł Tkaczyk MIDEA
10:00 - 10:30 Ja. Bohater naszych czasów, czyli paradoksy usieciowionej podmiotowości. Edwin Bendyk, Collegium Civitas
10:30 - 11:00 Nie karmić ptaków! Roman Łoziński, Ars Thanea
11:00 - 11:30 Big data - big problem or big chance? Paweł Sala, FreshMail
11:30 - 11:50 Przerwa
11:50 - 12:20 Prywatność jako współczesna waluta. Andrzej Garapich, Polskie Badania Internetu
12:20 - 12:50 "Longform is the new black", czyli co naprawdę czytają masy. Paweł Stremski, Gazeta.pl
12:50 - 13:20 Zostałeś zhackowany, znam twój PIN. Piotr Konieczny, Niebezpiecznik.pl
13:20 - 13:50 Personal branding w internecie. Marcin Majzner, CupSell.pl
13:50 - 14:30 Przerwa
14:30 - 15:00 The latest themes fueling innovation in digital brand marketing. Rory Yates, JWT
15:00 - 15:30 The cambrian explosion - jak startupy technologiczne zawładną światem. Marcin Szeląg, Innovation Nest
15:30 - 16:00 Futurologia niestosowna, czyli subiektywny przewodnik po przyszłości. Yuri Drabent, Lubię to
16:00 - 16:30 Z cyklu legendy heavy commerce: Logistica 'Garage Inc'. Krótka recenzja kilku coverów biznesu. Mariusz Wesołowski, Grupa Raben
16:30 - 16:50 Przerwa
16:50 - 17:20 Kultura i technologie - cuda wianki czy droga do normalności? Zuzanna Stańska, Moiseum
17:20 - 17:50 Engaging Sport & music Fans. Beyond the event. Mike Sikorski, Huggity
17:50 - 18:20 Branding engagement for future advertising. Christian Ryder, Fonesense
18:20 - 18:50 Serwisy administracji publicznej - współpraca, wyzwania i ograniczenia. Łukasz Gujski, Peppermint
Dzień 2: Czwartek 11 września 2014
Blok I: Varia
09:00 - 09:30 Synergia wiedzy i przedsiębiorczości - najlepsze doświadczenia i praktyki.Arkadiusz Lewicki, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
09:30 - 10:00 Potęga nudziarstwa - o potencjale informacji publicznych. Marcin Maj, Dziennik Internautów
10:00 - 10:30 Co się stanie, jak się wszyscy dowiedzą? Problem otwartych danych w Polsce na przykładzie OpenPoland.net. Jan Herbst, Robert Olejnik,
10:30 - 11:00 NGO, jako nieopłacalny ‘klient’? Na jaką pomoc liczą małe organizacje społeczne, a czego mogą oczekiwać. Maciej Mysliwiec, Wydział Humanistyczny AGH, Fundacja Stawiamy na Łapy
11:00 - 11:20 Przerwa
11:20 - 11:50 Jak chronić swoją własność intelektulaną w "internetach"? Milena Bodych
11:50 - 12:20 Serwis przyjazny obywatelom, czyli jaki powinien być użyteczny serwis urzędowy. Michał Madura, Edisonda
12:20 - 12:50 Nowa waluta, nowe problemy, nowe rozwiązania. Michał Kluska, Grzegorz Wanio
12:50 - 13:20 Wielka Genealogia Minakowskiego czyli LinkedIn dla nieboszczyków. Marek Jerzy Minakowski,
13:20 - 14:00 Przerwa
14:00 - 14:30 Jestem bo mnie widzisz - zjawisko show off na portalach społecznościowych. Julia Izmałkowa
14:30 - 15:00 Portret polskiego blogera. Tym razem nie o zarobkach. Gabriela Kunert, Blomedia.pl
15:00 - 15:30 Abstrachuje to dopiero początek czyli 15 osobowości internetowych, z którymi będziesz chciał współpracować w 2015 roku. Konrad Traczyk, Hash.fm
15:30 - 16:00 Między grą a literaturą – aplikacje książkowe. Andrzej Głowacki, Marika Ika Wato
16:00 - 16:20 Przerwa
16:20 - 16:50 Jak wprowadzić sarnę do europarlamentu. Kulisy manipulacji Faktoidu. Filip Połoska, Gazeta.pl
16:50 - 17:20 Inteligencja społeczna w sieci. Marcin Maciejewski, VML Polska
17:20 - 17:50 Chmura - przepisów góra, czyli o prawnych aspektach chmury obliczeniowej.Jakub Sieradzki, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
17:50 - 18:20 Jak żyć, żeby nie zrobić sob
Blok II: Marketing
09:00 - 09:30 Monitoring internetu - niekonwencjonalne zastosowania. Bartosz Baziński, SentiOne
09:30 - 10:00 Mars na wyciągnięcie ręki. Izabela Ozaist, Magdalena Wymazała, Planet PR
10:00 - 10:30 Marketing miejsca = marketing marki? Study case na przykładzie kampanii 360 dla Łodzi. Magdalena Szmidt, MOSQI.TO
10:30 - 11:00 Hashtagowa rewolucja w fotografii - czyli jakie możliwości marketerom daje Instagram. Łukasz Wołek, Eura7
11:00 - 11:20 Przerwa
11:20 - 11:50 Plexi, drut, wiertarka i mały młotek - czyli jak zdobyć milionową publikę online? Witold Kempa, Netizens Digital Innovation House
11:50 - 12:20 Native advertising - dlaczego warto inwestować w czytelnika. Włas Chorowiec, LeadBullet S.A
12:20 - 12:50 Koniec ery marketingu intuicyjnego. Szymon Szymański, MRM//McCANN
12:50 - 13:20 O czym myślą Dronozaury? Czyli o ewolucji procesu strategicznego. Magdalena Dobrowolska – Sagan, Paweł Jakubowski, Lemon Sky JWT
13:20 - 14:00 Przerwa
14:00 - 14:30 Online spotyka offline w reklamie. Maciej Wokitajtis, Grupa K2
14:30 - 15:00 7 Grzechów głównych agencji SEO i nie tylko. Marcin Kordowski, System 3
15:00 - 15:30 Kampanie efektywnościowe na Facebooku: doświadczenia, wskazówki, podpowiedzi. Piotr Chmielewski, Social Media Now
15:30 - 16:00 Stop onepage'om. Wojciech Szymański, Ideo Sp. z o.o.
16:00 - 16:20 Przerwa
16:20 - 16:50 Festiwal online - jak budujemy Przystanek Woodstock w internecie. Karolina Rojek, Anna Jadwiga Orzech, WOŚP
16:50 - 17:20 Behind the scenes. Kamil Lehmann, Joy Intermedia
17:20 - 17:50 Nowy porządek medialny. Zuzanna Rutkowska, LifeTube
17:50 - 18:20 Olej social media, rób display! I nie daj się nabrać na "kontent" marketing. Aleksander Szulc, Adtify
Blok III: E-commerce i technologie
09:00 - 09:30 Czy systemy lojalnościowe jeszcze skutkują? O lojalności B2B w e-commerce. Marta Komar, PayU
09:30 - 10:00 Aplikacje w czasie rzeczywistym. Jak daleko posunie się smartfonizacja polaków? Stefan Batory, iTaxi.pl
10:00 - 10:30 Dlaczego każdy wszczepi sobie kiedyś chipa? Michał Korba, Vena Art
10:30 - 11:00 Sukces aplikacji mobilnej – da się go zaprogramować? Rzecz o alternatywnych wskaźnikach monitoringu aplikacji. Michał Giera, Snapp.pl
11:00 – 11:20 Przerwa
11:20 - 11:50 Wymiary i wyzwania omnikanałowości. Barbara Molga, Grupa Unity
11:50 - 12:20 Domeny internetowe - nieruchomości XXI wieku. Michał Pleban, AfterMarket.pl
12:20 - 12:50 Nowe technologie w diagnozie i terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju lub zachowania. Bogumiła Matuszewska, Paweł Jarmołkowkicz, DrOmnibus
12:50 - 13:20 5 najlepszych sposobów jak wykorzystać Real-time biddingu (RTB) oraz narzędzi personalizacji. Jakub Cyran, GO.PL
13:20 - 14:00 Przerwa
14:00 - 14:30 Dialog z maszyną cyfrową. Marek Sobczak, Piotr Radliński
14:30 - 15:00 Zrób to sam, natywnie i na każdą kieszeń. Piotr Bereziewicz, Rafał Cencora
15:00 - 15:30 Czego oczy nie widzą tego palec nie używa, czyli kilkanaście porad, jak projektować rozwiązania mobilne. Monika Mikowska, mobee dick
15:30 - 16:00 Produkty innowacyjne, startupy i inne rzeczy pływające w błękitnym oceanie - czy da się skutecznie ocenić jak zafunkcjonują na rynku zanim zostaną na niego wprowadzone? Michał Pawlik, Mind Progress Group
16:00 - 16:20 Przerwa
16:20 - 16:50 Startupowiec jak matka – złego słowa nie da powiedzieć o swoim dziecku. Czyli o tym, ile trzeba ponieść porażek, aby odnieść sukces w biznesie. Anna Prończuk, Business Link
16:50 - 17:20 Kierunek: rozwój! Od dwuosobowego start up'u do spółki notowanej na NewConnect. Rafael Moucka, Positive Power Sp. z o.o.
17:20 - 17:50 Dobry biznes zarabia na siebie, czyli jak umiejętnie wykorzystać posiadany entuzjazm przy rozruchu firmy. Radek Miszczak, Rocket Media
17:50 - 18:20 Programy lojalnościowe. Opowieść o rzeczywistości, sukcesie i marzeniach (technologicznych). Marcin Skonieczny, Dige
Dzień 3: Piątek 12 września 2014
09:30 - 10:00 "If you can make it here, you can make it anywhere", czyli jak skutecznie sprzedawać za granicą. Paulina Wardęga, Pixers
10:00 - 10:30 Small Big Data w e-commerce. Marcin Łukiańczyk, UpolujEbooka.pl
10:30 - 11:00 Alikacje, które czynią świat lepszym miejscem. Szymon Sikorski, Publicon Public Relations
11:00 - 11:30 Kocha? Lubi? Szanuje? O trudnych związkach nauki z biznesem. Krzysztof Sobieszek, ZenithOptimedia Group
11:30 - 11:50 Przerwa
11:50 - 12:40 Prowadzenie: Marcin Szeląg, Paneliści: Maciej Wicha, Radosław Czyrko, Marcin Galicki Panel dyskusyjny
12:40 - 13:10 Dlaczego ludzie nienawidzą analizować danych? Artur Kurasiński,
13:10 - 13:40 Czy jeszcze ze sobą rozmawiamy? Poszatkowana tożsamość w komunikacji. Barbara Stawarz, Content King
13:40 - 14:10 Tesla ponad Edisonem czyli czego się nauczyliśmy świadcząc usług dla e-biznesu.Paweł Stefański, Rafał Roszak
14:10 - 14:50 Przerwa
14:50 - 15:20 Między biznesem, a startupem. Dwa światy? Michał Kraus, Grupa Unity
15:20 - 15:50 Tips and tricks on going global. Michał Sadowski, Brand24
15:50 - 16:00 Zakończenie. Ogłoszenie wyników konkursu Startup Sito. Organizator
ie krzywdy. Internet w służbie współczesnej medycyny. Katarzyna Jeznach, FACT-Finder Partner Polska, Symcore