Urzędnik ds. decyzji i korespondencji
STALOWA WOLA.
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
Wydział Świadczeń Emerytalno - Rentowych
Miejsce pracy ZUS Inspektorat w Stalowej Woli
ul. Ks. J. Popiełuszki 8, 37-450 Stalowa Wola
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Zakres zadań w ramach funkcji organizacyjnej:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia ewidencjonowanie i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne
wykształcenie średnie
Mile widziane
wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą posiadającą:
komunikatywną i lubiącą współpracę
zorientowaną na klienta
zorientowaną na cel i jakość
radzącą sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy do złożenia dokumentów aplikacyjnych, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
-bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zająć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
- system premiowy
Wymagane dokumenty
list motywacyjny
CV
dokument potwierdzający posiadane wykształcenie
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje
poszukujemy pracownika na stanowisko referenta, który będzie realizował zadania w ramach funkcji organizacyjnej ds. opracowania decyzji i korespondencji
proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku w zakresie podanym w ogłoszeniu
oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana
skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
Termin, do którego należy składać dokumenty 02-01-2025
Oferujemy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
sprzęt komputerowy
sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż,,
polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
konieczność poruszania się po całym obiekcie,
budynek 3 piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
wejście do budynku bezpośrednio z chodnika,
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.