Pracownik biurowy - praca w szkole
RZESZÓW.
Fot. pixabay/CC0
DYREKTOR III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. CYPRIANA KAMILA NORWIDA
W RZESZOWIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY: KIEROWNIK GOSPODARCZY
1. Nazwa i adres szkoły:
III Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana Kamila Norwida ul. Szopena 11,35-055 Rzeszów
-
Określenie stanowiska służbowego: kierownik gospodarczy
-
Wymiar etatu: 1.00 ( pełny ). Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia.
-
Planowane zatrudnienie: 1 luty 2025r.
-
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) wykształcenie wyższe w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku,
-
min. 5 lat staż pracy, w tym co najmniej 3 lat w obszarze administracji,
-
doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych przy wykonywaniu podobnych czynności — co najmniej 2 lata,
-
znajomość przepisów prawa w ramach:, kodeksu pracy w szczególności przepisów regulujących czas pracy pracowników, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, prawa budowlanego, zagadnień finansów publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych i ochrony środowiska,
-
znajomość i obsługa programów komputerowych: System Informacji Oświatowej, Inwentarz Optivum
-
kandydat winien cieszyć się nieposzlakowaną opinią, nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Zabezpieczenie budynku szkoły w zakresie bhp i p.poż zgodnie z przepisami, zaleceniami zewnętrznych organów kontroli (Państwowa Inspekcja pracy, Sanepid) oraz wytycznymi specjalisty ds. BHP i ZSiP
-
Nadzór nad pracownikami obsługi szkoły w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy oraz wywiązywania się z powierzonych im obowiązków.
3. Bieżące zlecanie prac i koordynowanie wykonywania zadań przez pracowników obsługi.
4.Prowadzenie kartotek ewidencyjnych odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej. 5. Dbanie o terminowe przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji i książek kontroli i przeglądów.
-
Kontrolowanie właściwego funkcjonowania urządzeń, sprzętów, instalacji elektrycznej, odgromowej, fotowoltaicznej, gaśnic i hydrantów, klimatyzacji nawiewnej zgodnie z przepisami BHP i
p.poż, zabezpieczanie kluczy do wejść ewakuacyjnych szkoły.
8.Wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej w zakresie infrastruktury, biblioteki, komputerów.
-
Prowadzenie spraw związanych z dostawą usług, w tym : telekomunikacyjnych, energetycznych, wodnokanalizacyjnych, odbioru i wywozu odpadów i nieczystości.
-
Organizowanie przetargów, zapytań ofertowych, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000 zł i wyższej od 130.000 zł i przygotowanie dokumentacji.
-
Zamieszczanie zapytań ofertowych na stronie BIP UM Rzeszowa zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000 zł i większej niż 130.000 zł obowiązującym w jednostce.
-
Sporządzanie dokumentów w zakresie:
-
planu zamówień publicznych i planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych przewidywanych do przeprowadzenia w danym roku finansowym;
-
aktualizacja planu zamówień i postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
-
zamieszczanie planu postępowań na platformie e-zamówienia i na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Rzeszowa;
-
zamieszczanie planu zamówień publicznych i aktualizacji na platformie Wydziału Edukacji UM Rzeszowa.
-
sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych
13. Przygotowanie dokumentacji związanej z zawieraniem umów na roboty remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami (zamówienia publiczne). Sprawna organizacja remontów bieżących, konserwacja budynku, wydawanie zleceń w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami oraz prowadzenie księgi remontów i stanu technicznego budynku.
14.Zlecanie usuwania awarii oraz wykonywanie napraw i usuwanie usterek.
-
Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku szkoły, zgłaszanie szkód do ubezpieczyciela.
-
Gospodarowanie majątkiem trwałym szkoły, w tym:
-
Prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie „Inwentarz”
-
Znakowanie zakupionego sprzętu i środków trwałych;
-
Organizowanie i nadzór nad pracami komisji inwetaryzacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
-
Przeprowadzanie procedury likwidacyjnej zużytych fizycznie i/lub ekonomicznie środków trwałych; 5) Prowadzenie bieżącej konserwacji środków trwałych.
6) Nadzór nad gospodarką odpadami i materiałami chemicznymi
-
Zapewnienie opieki nad zielenią wokół szkoły. Dbanie o stan zieleni szkolnej i współpraca w tym zakresie z Urzędem Miasta Rzeszowa i Urzędem Marszałkowskim.
-
Zaopatrywanie Szkoły w sprzęt szkolny, pomoce naukowe, środki czystości, materiały i urządzenia biurowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami z zachowaniem zasad ustalonych w art. 44 ustawy o finansach publicznych w tym między innymi w zakresie oszczędności, celowości, zgodności z planem finansowym i wydawanie środków pracownikom odpowiedzialnym za utrzymanie czystości na terenie szkoły i rozliczanie zużycia.
-
Przygotowanie umów najmu i aneksów wraz z ich rozliczeniem, prowadzenie ewidencji i harmonogramów wykorzystania pomieszczeń.
-
Opis merytoryczny faktur.
-
Bezpośredni nadzór i kontakt z agencją ochrony Solid Security.
-
Prowadzenie innych spraw zleconych przez Dyrektora Szkoły.
Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga umiejętności korzystania ze sprzętu biurowego i komputerowego
-
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
-
curriculum vitae,
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów mogących świadczyć o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
-
kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w III Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie osobiście lub pocztą na adres: III Liceum Ogólnokształcące ul. Szopena 11, 35-055 Rzeszów, pok. 208, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik Gospodarczy"', w terminie do dnia 10 stycznia 2025r. do godz. 10:00
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Dyrektor zastrzega sobie prawo odwołania konkursu na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
10. Informacje dodatkowe:
-
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa
-
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 3) Wymagane dokumenty aplikacyjne muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: III Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana Kamila Norwida w Rzeszowie, adres:
ul. Szopena 11, 35-055 Rzeszów, reprezentowanym przez Dyrektora szkoły.
-
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod/@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora danych, wskazany wyżej.
Do pobrania