Pracownik biurowy (archiwum)
PRZEMYŚL.
Fot. pixabay/CC0
Ogłoszenie o naborze nr Bi-KS-SOiN.1111.37.2024 z dnia 30.09.2024
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
37-700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34
Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatekna stanowisko:
Starszy technik (prac biurowych) w Archiwum Zakładowym Sekcji Ochrony Dokumentacji Wydziału Ochrony Informacji
wynagrodzenie: 4483,20 złbrutto + dodatek za wysługę (zgodnie z indywidualnym stażem pracy)
Czym będziesz się zajmować
-
Znajomość i przestrzeganie przepisów m.in.:
-
ustawy o Straży Granicznej wraz z aktami wykonawczymi oraz przepisów, w tym wytycznych, procedur, zaleceń, regulujących m.in. obszar:
-
organizacji i funkcjonowania archiwum zakładowego (w tym ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i wydane na jej podstawie akty wykonawcze);
-
ochrony informacji niejawnych;
-
ochrony danych osobowych;
-
-
Przyjmowanie, ewidencjonowanie, gromadzenie, przechowywanie akt oraz opracowywanie i porządkowanie zasobu archiwalnego zgodnie z zasadami archiwistyki i obowiązującymi przepisami;
-
Terminowe wykonywanie zadań wynikających z działalności archiwum zakładowego zgodnie z zasadami archiwistyki i obowiązującymi przepisami;
-
Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością archiwum zakładowego;
-
Wykonywanie prac technicznych w zakresie zabezpieczenia, profilaktyki i konserwacji akt oraz ich fizyczna ochrona przed zniszczeniem;
-
Zabezpieczenie przechowywanych dokumentów oraz akt będących w dyspozycji archiwum zakładowego przed nieuprawnionym ujawnieniem;
-
Ochrona dokumentów i materiałów znajdujących się pomieszczeniach archiwum zakładowego oraz stosowanie obowiązujących środków bezpieczeństwa fizycznego funkcjonujących w pomieszczeniach archiwum zakładowego;
-
Staranne i uporządkowane prowadzenie urządzeń ewidencyjnych i dokumentacji archiwum zakładowego oraz ewidencji w formie elektronicznej w programie Archiwum Dokumentów;
-
Udostępnianie i wypożyczanie akt za potwierdzeniem ich odbioru we właściwych urządzeniach ewidencyjnych z zachowaniem zasad ochrony informacji niejawnych oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie archiwum zakładowego;
-
Współpraca z Archiwum SG w Szczecinie, Kancelarią Tajną, Kancelarią Jawną i Pocztą Specjalną oraz kancelariami Placówek BiOSG;
-
Wykonywanie prac technicznych i ewidencyjnych związanych z wytwarzaniem lub kopią dokumentów zgodnie z przepisami;
-
Udzielanie merytorycznej pomocy w zakresie właściwości archiwum zakładowego;
-
Opiniowanie protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej oznaczonej symbolem „Bc”;
-
Kwalifikowanie i klasyfikowanie dokumentacji oraz formowanie jednostek archiwalnych;
-
Wykonywanie prac technicznych i ewidencyjnych w zakresie brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oznaczonej symbolem „B”;
-
Porządkowanie zasobu archiwalnego;
-
Formowanie, udostępnianie i wypożyczanie akt oraz ocena akt i innych dokumentów dotyczących archiwizacji, przekazywanych przez wykonawców merytorycznych do archiwum zakładowego;
-
Wykonywanie prac technicznych i ewidencyjnych związanych z prowadzeniem ewidencji pieczęci i stempli służbowych i urzędowych oraz stempli pomocniczych i do plombowania (referentek) w Komendzie Oddziału;
-
Wykonywanie innych czynności wynikających z zadań funkcjonalnych archiwum zakładowego oraz zadań sekcji ochrony dokumentacji;
-
Wykonywanie podczas nieobecności kierownika archiwum zakładowego jego obowiązków w przypadku wyznaczenia do tych zdań przez kierownika archiwum zakładowego lub jego bezpośredniego przełożonego;
-
Obsługa systemu Elektronicznego Zarzadzania Dokumentacją w zakresie właściwości archiwum zakładowego;
-
Przestrzeganie obowiązujących zasad bhp i ppoż.;
-
Przetwarzanie danych osobowych w sposób merytorycznie poprawny, systematyczny i czytelny oraz przetwarzanie ich tylko w miejscach do tego przeznaczonych;
-
Zabezpieczenie przetwarzanych danych osobowych przed dostępem osób nieupoważnionych, ich utratą lub zniszczeniem oraz zachowanie w tajemnicy przetwarzanych danych osobowych i sposobu zabezpieczenia tych danych;
-
Informowanie przełożonego o ewentualnych zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów i materiałów oraz naruszenia przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych;
-
Udział w szkoleniach przewidzianych w „Miesięcznym planie doskonalenia lokalnego” w zakresie dotyczącym realizacji zadań służbowych;
-
Wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z funkcjonowaniem archiwum zakładowego oraz
współpracą w Sekcji Ochrony Dokumentacji.
Starszy Technik Prac Biurowych Archiwum Zakładowego Sekcji Ochrony Dokumentacji posiada uprawnienia do:
-
Udzielania wskazówek funkcjonariuszom i pracownikom BiOSG w zakresie przestrzegania przepisów związanych z zasadami i trybem postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną;
-
Sprawdzania zasad właściwego postępowania z aktami udostępnionymi i wypożyczanymi z archiwum zakładowego oraz egzekwowania ich zwrotu;
-
Sprawdzania właściwego sposobu formowania akt oraz innych dokumentów dotyczących archiwizacji, przekazywanych przez wykonawców merytorycznych do archiwum zakładowego;
-
Zwracania wykonawcom akt oraz innych dokumentów dotyczących archiwizacji w przypadku, gdy nie spełniają wymogów określonych przepisami w zakresie archiwizacji oraz ochrony informacji niejawnych;
-
Przedkładania wniosków i propozycji dot. realizacji zadań archiwum zakładowego;
-
Potwierdzania zgodności kopii, odpisów, wypisów, wyciągów z oryginałem dokumentu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
-
Przetwarzania danych osobowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem w zakresie niezbędnym do wykonywania czynności służbowych na zajmowanym stanowisku;
-
Przyjmowania interesantów oraz udzielania informacji w zakresie właściwości archiwum zakładowego;
-
Przetwarzania danych/informacji w dostępnych aplikacjach w zakresie niezbędnym do właściwej realizacji
obowiązków służbowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne):
-
wykształcenie średnie;
-
liczba lat pracy 2;
-
pracownikiem urzędu państwowego nie może być osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
-
znajomość aktów prawnych:
-
Ustawa z dnia 12 października 1990 r. o Straży Granicznej (przepisy ogólne, organizacja SG); Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym;
-
Zarządzenie nr 93 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 20 listopada 2017 r. w sprawie trybu brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Straży Granicznej;
-
Decyzja Komendanta Głównego SG w sprawie wprowadzenia jednolitego rzeczowego wykazu akt w Straży Granicznej.
-
-
doświadczenie w pracy biurowej (1 rok);
-
umiejętność obsługi systemu Windows;
-
umiejętność korzystania z oprogramowania biurowego (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny) oraz narzędzi internatowych (e-mail);
-
umiejętność analizy informacji;
-
umiejętność przekazywanie informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
-
umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i współpracy w zespole.
Warunki pracy
-
Praca w systemie podstawowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30 Praca biurowa w siedzibie urzędu
-
Praca związana z obsługą klienta
Co oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka"
-
"Nagrody jubileuszowe"
-
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
-
Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
-
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w budynku wielokondygnacyjnym Komendy BiOSG na poziomie -1;
-
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
-
narzędzia i materiały pracy, w szczególności komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,;
-
możliwość poruszania się po budynku, zainstalowane windy/podjazdy,
-
brak oznaczeń dla osób niewidomych;
-
pomieszczenie higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych;
-
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym;
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
-
CV
-
List motywacyjny
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (średnie)
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy (liczba lat pracy 2)
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
Wzory oświadczeń dostępne są w załączniku lub na stronie internetowej Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej lub BIP Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej:
https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/praca-w-biosg/9660,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKACYWILNE.html
https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NASTANOWISKA-CYWILNE.html
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych (doświadczenie zawodowe – minimum 1 rok w pracy biurowej)
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru wraz z Klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się do pracy w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej w Przemyślu – dostępna w załączniku lub na stronie internetowej Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej:
https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NASTANOWISKA-CYWILNE.html
Aplikuj do: 14 października 2024 r.
POPRZEZ:
-
złożenie aplikacji w siedzibie BiOSG, w godz. pracy Oddziału (w formie papierowej z dopiskiem: "Starszy technik (prac biurowych) w Archiwum Zakładowym Sekcji Ochrony Dokumentacji Wydziału Ochrony Informacji") na adres: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Jana Tomasza Gorzechowskiego, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl
-
za pośrednictwem urzędu pocztowego (datę nadania w urzędzie pocztowym ustala się na podstawie daty stempla pocztowego);
-
w formie elektronicznej, za pośrednictwem ePUAP (za datę wpływu aplikacji do urzędu przesłanej za pośrednictwem ePUAP, uważa się datę wpływu na skrzynkę podawczą urzędu).
APLIKACJE ZŁOŻONE W INNEJ FORMIE, NIŻ OKREŚLONEJ POWYŻEJ, W TYM ZA POMOCĄ POCZTY
E-MAIL, NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Sekcja Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia BiOSG – 16 673 2875, 16 673 2254 Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/praca-w-biosg
https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni
Dokumenty należy złożyć do: 14 października 2024 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu / data wpływu na skrzynkę podawczą urzędu. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
-
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
1.Selekcja składa się z dwóch etapów:
-
I etap – preselekcja (weryfikacja ofert pod względem formalnym);
-
II etap – selekcja właściwa:
weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań dodatkowych określonych w ogłoszeniu, rozmowa kwalifikacyjna.
W ramach II etapu komisja może podjąć decyzję o przeprowadzeniu dodatkowej weryfikacji, w szczególności:
-
test kwalifikacyjny (np. test wiedzy lub zadanie praktyczne),
-
inne narzędzia selekcyjne.
-
Dodatkowe informacje
-
Oferty niekompletne, otrzymane lub uzupełniane po terminie ZOSTAJĄ UZNANE JAKO NIESPEŁNIAJĄCE WYMAGAŃ FORMALNYCH.
-
Uzupełnianie ofert jest możliwe do dnia 14 października 2024 r.
-
W ofercie podaj nazwę stanowiska, na które aplikujesz, dane kontaktowe - adres do korespondencji, e-mail, nr telefonu.
-
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie, listownie lub mailowo (brak kontaktu jest równoznaczny z rezygnacją z dalszego postępowania rekrutacyjnego); Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-
Jeśli dokumenty składasz za pośrednictwem ePUAP, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów wymaganych zaświadczeń (do wglądu).
-
Aplikacje kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.
-
UWAGA! Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i uwiarygodnione własnoręcznym podpisem oświadczenia. Za aplikację uwiarygodnioną własnoręcznym podpisem uważa się aplikację, w której wszystkie oświadczenia są opatrzone przez kandydatkę/kandydata datą i własnoręcznym podpisem, a w przypadku złożenia aplikacji za pośrednictwem ePUAP – uwierzytelnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym potwierdzonym profilem zaufanym. Ponadto, w liście motywacyjnym wskaż sygnaturę/numer ogłoszenia lub nazwę stanowiska, na które aplikujesz.
-
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
-
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy.
-
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów w ogłoszeniu dotyczących wymaganych dokumentów (wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”.
-
Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami, które spełniają wymagania zawarte w niniejszym ogłoszeniu. JEŻELI PODANE DANE BĘDĄ OBEJMOWAŁY SZCZEGÓLNE KATEGORIE DANYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 9 UST. 1 RODO, KONIECZNA BĘDZIE WYRAŹNA ZGODA NA ICH PRZETWARZANIE.
-
Dodatkowe informacje dotyczące naboru na stanowiska cywilne, dostępne są na stronie BiOSG w zakładce: "PRACA w BiOSG" pod adresem: https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/23100,GRUPA-STANOWISKPOMOCNICZYCH-ROBOTNICZYCH-I-OBSLUGI.html
https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/praca-w-biosg/20623,GRUPA-STANOWISK-POMOCNICZYCHROBOTNICZYCH-I-OBSLUGI.html
-
Procedura naboru / przepisy / wzory dokumentów / metody/techniki naboru / klauzula informacyjna:
https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NASTANOWISKA-CYWILNE.html
https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/praca-w-biosg/9660,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKACYWILNE.html
-
Prosimy o korzystanie ze wzoru oświadczenia obowiązującego przy naborze do pracy, które jest również dostępne na wyżej wymienionej stronie internetowej. Dane osoby (imię, nazwisko), która w drodze naboru została wyłoniona do zatrudnienia, zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej BiOSG, BIP BiOSG (w przypadku zamieszczenia ogłoszenia o naborze na stronie BIP BiOSG) na okres 3 miesięcy;
-
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 16 673 2875, 16 673 2254
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Deklaracja dostępności:
https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/wolnytekst/39328,Deklaracja-dostepnosci.html
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKACYWILNE.html
Dane osobowe są przetwarzane na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO).
Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu informuje, iż:
-
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel. +48 16/6732000, e-mail: komendant.biosg@strazgraniczna.pl
-
inspektorem ochrony danych jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji BiOSG, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel. +48 16/6732110, e-mail: woi.biosg@strazgraniczna.pl
-
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. podjęcie działań przed zawarciem umowy RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit a RODO);
-
podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne;
-
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji wobec Pani/Pana, jak również Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu;
-
Pani/Pana dokumenty, złożone do celów rekrutacyjnych będą przechowywane w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej przez okres niezbędny do czasu przeprowadzenia naboru do pracy. Złożone dokumenty nie są zwracane, a po zakończeniu procedury naboru, dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani zostają komisyjnie zniszczone. Dokumenty osoby przyjętej do pracy zostaną włączone do teczki akt osobowych, a po zakończeniu pracy zostaną z archiwizowane i będą przechowywane przez okres 10 lat liczone od roku następnego po zakończeniu bieżącego roku kalendarzowego; 7)z chwilą zakończenia procedury naboru, zakres przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych, kandydatów nieprzyjętych do pracy zostaje ograniczony do: imienia, nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania oraz rodzaju i nazwy aplikowanego stanowiska i będą przetwarzane przez okres do 10 lat od dnia złożenia dokumentów do celów statystycznych. Po upływie w/wym. okresu, dane zostaną bezpowrotnie, automatycznie usunięte;
8)Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom danych innym niż podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa; 9)Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowych; 10)ma Pani/Pan prawo:
-
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
-
do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
do usunięcia danych osobowych;
-
do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)
-
do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
WEWNĘTRZNA PROCEDURA DOKONYWANIA ZGŁOSZEŃ NARUSZEŃ PRAWA I PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ NASTĘPCZYCH W BIESZCZADZKIM ODDZIALE STRAŻY GRANICZNEJ
Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informuje się, że procedura zgłoszeń wewnętrznych, znajduje się na stronie internetowej BIP BIOSG:https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/sygnalisci/21861,Zgloszenia-wewnetrzne.html
Załączniki
-
Wzór oświadczenia
-
Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się do pracy w BiOSG