Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pracownik biurowy (archiwum)

Opublikowano: 2024-10-01 15:35:56, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

PRZEMYŚL.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Ogłoszenie o naborze nr Bi-KS-SOiN.1111.37.2024 z dnia 30.09.2024

 

Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu

37-700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34

 

 

Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatekna stanowisko:

Starszy technik (prac biurowych) w Archiwum Zakładowym Sekcji Ochrony Dokumentacji Wydziału Ochrony Informacji

 

 

 



wynagrodzenie: 4483,20 złbrutto + dodatek za wysługę (zgodnie z indywidualnym stażem pracy)

 

Czym będziesz się zajmować

  1. Znajomość i przestrzeganie przepisów m.in.:

    • ustawy o Straży Granicznej wraz z aktami wykonawczymi oraz przepisów, w tym wytycznych, procedur, zaleceń, regulujących m.in. obszar:

    • organizacji i funkcjonowania archiwum zakładowego (w tym ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i wydane na jej podstawie akty wykonawcze);

    • ochrony informacji niejawnych;

    • ochrony danych osobowych;

  2. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, gromadzenie, przechowywanie akt oraz opracowywanie i porządkowanie zasobu archiwalnego zgodnie z zasadami archiwistyki i obowiązującymi przepisami;

  3. Terminowe wykonywanie zadań wynikających z działalności archiwum zakładowego zgodnie z zasadami archiwistyki i obowiązującymi przepisami;

  4. Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością archiwum zakładowego;

  5. Wykonywanie prac technicznych w zakresie zabezpieczenia, profilaktyki i konserwacji akt oraz ich fizyczna ochrona przed zniszczeniem;

  6. Zabezpieczenie przechowywanych dokumentów oraz akt będących w dyspozycji archiwum zakładowego przed nieuprawnionym ujawnieniem;

  7. Ochrona dokumentów i materiałów znajdujących się pomieszczeniach archiwum zakładowego oraz stosowanie obowiązujących środków bezpieczeństwa fizycznego funkcjonujących w pomieszczeniach archiwum zakładowego;

  8. Staranne i uporządkowane prowadzenie urządzeń ewidencyjnych i dokumentacji archiwum zakładowego oraz ewidencji w formie elektronicznej w programie Archiwum Dokumentów;

  9. Udostępnianie i wypożyczanie akt za potwierdzeniem ich odbioru we właściwych urządzeniach ewidencyjnych z zachowaniem zasad ochrony informacji niejawnych oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie archiwum zakładowego;

  10. Współpraca z Archiwum SG w Szczecinie, Kancelarią Tajną, Kancelarią Jawną i Pocztą Specjalną oraz kancelariami Placówek BiOSG;

  11. Wykonywanie prac technicznych i ewidencyjnych związanych z wytwarzaniem lub kopią dokumentów zgodnie z przepisami;

  12. Udzielanie merytorycznej pomocy w zakresie właściwości archiwum zakładowego;

  13. Opiniowanie protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej oznaczonej symbolem „Bc”;

  14. Kwalifikowanie i klasyfikowanie dokumentacji oraz formowanie jednostek archiwalnych;

  15. Wykonywanie prac technicznych i ewidencyjnych w zakresie brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oznaczonej symbolem „B”;

  16. Porządkowanie zasobu archiwalnego;

  17. Formowanie, udostępnianie i wypożyczanie akt oraz ocena akt i innych dokumentów dotyczących archiwizacji, przekazywanych przez wykonawców merytorycznych do archiwum zakładowego;

  18. Wykonywanie prac technicznych i ewidencyjnych związanych z prowadzeniem ewidencji pieczęci i stempli służbowych i urzędowych oraz stempli pomocniczych i do plombowania (referentek) w Komendzie Oddziału;

  19. Wykonywanie innych czynności wynikających z zadań funkcjonalnych archiwum zakładowego oraz zadań sekcji ochrony dokumentacji;

  20. Wykonywanie podczas nieobecności kierownika archiwum zakładowego jego obowiązków w przypadku wyznaczenia do tych zdań przez kierownika archiwum zakładowego lub jego bezpośredniego przełożonego;

  21. Obsługa systemu Elektronicznego Zarzadzania Dokumentacją w zakresie właściwości archiwum zakładowego;

  22. Przestrzeganie obowiązujących zasad bhp i ppoż.;

  23. Przetwarzanie danych osobowych w sposób merytorycznie poprawny, systematyczny i czytelny oraz przetwarzanie ich tylko w miejscach do tego przeznaczonych;

  24. Zabezpieczenie przetwarzanych danych osobowych przed dostępem osób nieupoważnionych, ich utratą lub zniszczeniem oraz zachowanie w tajemnicy przetwarzanych danych osobowych i sposobu zabezpieczenia tych danych;

  25. Informowanie przełożonego o ewentualnych zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów i materiałów oraz naruszenia przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych;

  26. Udział w szkoleniach przewidzianych w „Miesięcznym planie doskonalenia lokalnego” w zakresie dotyczącym realizacji zadań służbowych;

  27. Wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z funkcjonowaniem archiwum zakładowego oraz

współpracą w Sekcji Ochrony Dokumentacji.

 

Starszy Technik Prac Biurowych Archiwum Zakładowego Sekcji Ochrony Dokumentacji posiada uprawnienia do:

 

  1. Udzielania wskazówek funkcjonariuszom i pracownikom BiOSG w zakresie przestrzegania przepisów związanych z zasadami i trybem postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną;

  2. Sprawdzania zasad właściwego postępowania z aktami udostępnionymi i wypożyczanymi z archiwum zakładowego oraz egzekwowania ich zwrotu;

  3. Sprawdzania właściwego sposobu formowania akt oraz innych dokumentów dotyczących archiwizacji, przekazywanych przez wykonawców merytorycznych do archiwum zakładowego;

  4. Zwracania wykonawcom akt oraz innych dokumentów dotyczących archiwizacji w przypadku, gdy nie spełniają wymogów określonych przepisami w zakresie archiwizacji oraz ochrony informacji niejawnych;

  5. Przedkładania wniosków i propozycji dot. realizacji zadań archiwum zakładowego;

  6. Potwierdzania zgodności kopii, odpisów, wypisów, wyciągów z oryginałem dokumentu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;

  7. Przetwarzania danych osobowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem w zakresie niezbędnym do wykonywania czynności służbowych na zajmowanym stanowisku;

  8. Przyjmowania interesantów oraz udzielania informacji w zakresie właściwości archiwum zakładowego;

  9. Przetwarzania danych/informacji w dostępnych aplikacjach w zakresie niezbędnym do właściwej realizacji

obowiązków służbowych.

 

Kogo poszukujemy

Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne):

  • wykształcenie średnie;

  • liczba lat pracy 2;

  • pracownikiem urzędu państwowego nie może być osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

 

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):

  • znajomość aktów prawnych:

    • Ustawa z dnia 12 października 1990 r. o Straży Granicznej (przepisy ogólne, organizacja SG); Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym;

    • Zarządzenie nr 93 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 20 listopada 2017 r. w sprawie trybu brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Straży Granicznej;

    • Decyzja Komendanta Głównego SG w sprawie wprowadzenia jednolitego rzeczowego wykazu akt w Straży Granicznej.

  • doświadczenie w pracy biurowej (1 rok);

  • umiejętność obsługi systemu Windows;

  • umiejętność korzystania z oprogramowania biurowego (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny) oraz narzędzi internatowych (e-mail);

  • umiejętność analizy informacji;

  • umiejętność przekazywanie informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;

  • umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i współpracy w zespole.

 

Warunki pracy

  • Praca w systemie podstawowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30 Praca biurowa w siedzibie urzędu

  • Praca związana z obsługą klienta

 

Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu

  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną

  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy

  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka"

  • "Nagrody jubileuszowe"

  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej

 

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Praca w budynku wielokondygnacyjnym Komendy BiOSG na poziomie -1;

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;

  • narzędzia i materiały pracy, w szczególności komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,;

  • możliwość poruszania się po budynku, zainstalowane windy/podjazdy,

  • brak oznaczeń dla osób niewidomych;

  • pomieszczenie higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych;

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym;

 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV

  • List motywacyjny

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (średnie)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy (liczba lat pracy 2)

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później

 

Wzory oświadczeń dostępne są w załączniku lub na stronie internetowej Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej lub BIP Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej:

https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/praca-w-biosg/9660,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKACYWILNE.html



https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NASTANOWISKA-CYWILNE.html

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych (doświadczenie zawodowe – minimum 1 rok w pracy biurowej)

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru wraz z Klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się do pracy w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej w Przemyślu – dostępna w załączniku lub na stronie internetowej Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej:

https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NASTANOWISKA-CYWILNE.html



Aplikuj do: 14 października 2024 r.

POPRZEZ:

    • złożenie aplikacji w siedzibie BiOSG, w godz. pracy Oddziału (w formie papierowej z dopiskiem: "Starszy technik (prac biurowych) w Archiwum Zakładowym Sekcji Ochrony Dokumentacji Wydziału Ochrony Informacji") na adres: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Jana Tomasza Gorzechowskiego, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl

    • za pośrednictwem urzędu pocztowego (datę nadania w urzędzie pocztowym ustala się na podstawie daty stempla pocztowego);

    • w formie elektronicznej, za pośrednictwem ePUAP (za datę wpływu aplikacji do urzędu przesłanej za pośrednictwem ePUAP, uważa się datę wpływu na skrzynkę podawczą urzędu).

APLIKACJE ZŁOŻONE W INNEJ FORMIE, NIŻ OKREŚLONEJ POWYŻEJ, W TYM ZA POMOCĄ POCZTY

E-MAIL, NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

Sekcja Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia BiOSG – 16 673 2875, 16 673 2254 Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/praca-w-biosg

https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni



Dokumenty należy złożyć do: 14 października 2024 r.

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu / data wpływu na skrzynkę podawczą urzędu. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1.Selekcja składa się z dwóch etapów:

  1. I etap – preselekcja (weryfikacja ofert pod względem formalnym);

  2. II etap – selekcja właściwa:

weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań dodatkowych określonych w ogłoszeniu, rozmowa kwalifikacyjna.

W ramach II etapu komisja może podjąć decyzję o przeprowadzeniu dodatkowej weryfikacji, w szczególności:

  1. test kwalifikacyjny (np. test wiedzy lub zadanie praktyczne),

  2. inne narzędzia selekcyjne.

 

 

Dodatkowe informacje

  • Oferty niekompletne, otrzymane lub uzupełniane po terminie ZOSTAJĄ UZNANE JAKO NIESPEŁNIAJĄCE WYMAGAŃ FORMALNYCH.

  • Uzupełnianie ofert jest możliwe do dnia 14 października 2024 r.

  • W ofercie podaj nazwę stanowiska, na które aplikujesz, dane kontaktowe - adres do korespondencji, e-mail, nr telefonu.

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie, listownie lub mailowo (brak kontaktu jest równoznaczny z rezygnacją z dalszego postępowania rekrutacyjnego); Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

  • Jeśli dokumenty składasz za pośrednictwem ePUAP, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów wymaganych zaświadczeń (do wglądu).

  • Aplikacje kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.

  • UWAGA! Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i uwiarygodnione własnoręcznym podpisem oświadczenia. Za aplikację uwiarygodnioną własnoręcznym podpisem uważa się aplikację, w której wszystkie oświadczenia są opatrzone przez kandydatkę/kandydata datą i własnoręcznym podpisem, a w przypadku złożenia aplikacji za pośrednictwem ePUAP – uwierzytelnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym potwierdzonym profilem zaufanym. Ponadto, w liście motywacyjnym wskaż sygnaturę/numer ogłoszenia lub nazwę stanowiska, na które aplikujesz.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów w ogłoszeniu dotyczących wymaganych dokumentów (wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”.

  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami, które spełniają wymagania zawarte w niniejszym ogłoszeniu. JEŻELI PODANE DANE BĘDĄ OBEJMOWAŁY SZCZEGÓLNE KATEGORIE DANYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 9 UST. 1 RODO, KONIECZNA BĘDZIE WYRAŹNA ZGODA NA ICH PRZETWARZANIE.

  • Dodatkowe informacje dotyczące naboru na stanowiska cywilne, dostępne są na stronie BiOSG w zakładce: "PRACA w BiOSG" pod adresem: https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/23100,GRUPA-STANOWISKPOMOCNICZYCH-ROBOTNICZYCH-I-OBSLUGI.html

https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/praca-w-biosg/20623,GRUPA-STANOWISK-POMOCNICZYCHROBOTNICZYCH-I-OBSLUGI.html

  • Procedura naboru / przepisy / wzory dokumentów / metody/techniki naboru / klauzula informacyjna:

https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NASTANOWISKA-CYWILNE.html

https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/praca-w-biosg/9660,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKACYWILNE.html

  • Prosimy o korzystanie ze wzoru oświadczenia obowiązującego przy naborze do pracy, które jest również dostępne na wyżej wymienionej stronie internetowej. Dane osoby (imię, nazwisko), która w drodze naboru została wyłoniona do zatrudnienia, zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej BiOSG, BIP BiOSG (w przypadku zamieszczenia ogłoszenia o naborze na stronie BIP BiOSG) na okres 3 miesięcy;

  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 16 673 2875, 16 673 2254

 

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Deklaracja dostępności:

https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/wolnytekst/39328,Deklaracja-dostepnosci.html

 

 

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKACYWILNE.html

Dane osobowe są przetwarzane na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO).

 

Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu informuje, iż:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel. +48 16/6732000, e-mail: komendant.biosg@strazgraniczna.pl

  2. inspektorem ochrony danych jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji BiOSG, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel. +48 16/6732110, e-mail: woi.biosg@strazgraniczna.pl

  3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. podjęcie działań przed zawarciem umowy RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit a RODO);

  4. podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne;

  5. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji wobec Pani/Pana, jak również Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu;

  6. Pani/Pana dokumenty, złożone do celów rekrutacyjnych będą przechowywane w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej przez okres niezbędny do czasu przeprowadzenia naboru do pracy. Złożone dokumenty nie są zwracane, a po zakończeniu procedury naboru, dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani zostają komisyjnie zniszczone. Dokumenty osoby przyjętej do pracy zostaną włączone do teczki akt osobowych, a po zakończeniu pracy zostaną z archiwizowane i będą przechowywane przez okres 10 lat liczone od roku następnego po zakończeniu bieżącego roku kalendarzowego; 7)z chwilą zakończenia procedury naboru, zakres przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych, kandydatów nieprzyjętych do pracy zostaje ograniczony do: imienia, nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania oraz rodzaju i nazwy aplikowanego stanowiska i będą przetwarzane przez okres do 10 lat od dnia złożenia dokumentów do celów statystycznych. Po upływie w/wym. okresu, dane zostaną bezpowrotnie, automatycznie usunięte;

8)Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom danych innym niż podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa; 9)Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowych; 10)ma Pani/Pan prawo:

  1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii

  2. do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

  3. do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

  4. do usunięcia danych osobowych;

  5. do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)

  6. do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

 

WEWNĘTRZNA PROCEDURA DOKONYWANIA ZGŁOSZEŃ NARUSZEŃ PRAWA I PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ NASTĘPCZYCH W BIESZCZADZKIM ODDZIALE STRAŻY GRANICZNEJ

Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informuje się, że procedura zgłoszeń wewnętrznych, znajduje się na stronie internetowej BIP BIOSG:https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/sygnalisci/21861,Zgloszenia-wewnetrzne.html

 

Załączniki

  • Wzór oświadczenia

  • Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się do pracy w BiOSG

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij