24 edycja konkursu „Teraz Polska”
Prestiż, zwiększenie zaufania, lojalności, uznania klientów, rozpoznawalności firmy i jej oferty, ogólne korzyści wizerunkowe, wzrost konkurencyjności – to zdaniem laureatów najważniejsze korzyści, jakie ich firmom przyniósł udział w Konkursie i używanie Godła „Teraz Polska”.
Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” rozpoczyna przyjmowanie wniosków konkursowych do 24. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych produktów, usług, gmin i innowacji, które wyróżniają się na rynku pod względem jakościowym, technologicznym i użytkowym.
Wszyscy zainteresowani udziałem w Konkursie powinni w pierwszej kolejności przesłać do Biura Konkursu „Teraz Polska” ankietę rejestracyjną, a do 20 stycznia 2014 przekazać dokumentację konkursową przygotowaną w oparciu o ankietę weryfikacyjną. Więcej informacji o Konkursie znajduje się na stronie: www.terazpolska.pl
Nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach: dla produktów i usług, gmin oraz przedsięwzięć innowacyjnych. Zwycięzców wyłoni 30-osobowa Kapituła Godła „Teraz Polska” składająca się z autorytetów życia społecznego, gospodarczego, naukowego i kulturalnego.
Do tej pory Godło otrzymało 370 produktów, 122 usługi, 16 innowacji oraz 51 samorządów. Zwyciężyły firmy przedstawiające różne branże m.in. medyczne, ubezpieczeniowe, turystyczne, budowlane, FMCG. Zarówno niewielkie rodzinne przedsiębiorstwa, jak i duże firmy oferujące swe produkty i usługi na rynkach międzynarodowych. Wśród laureatów znalazły się m.in. gminy: Kraków, Trzebnica, Białystok, Piła, Władysławowo, Zakopane, Lesznowola, a także firmy: Fakro, Spółdzielnia Lazur, Blachy Pruszyński, Bank Pekao SA, Orlen Oil, Zakłady Chemiczne Police, Floslek, Befado, Oknoplast, Sokołów SA, Hodowla Roślin Strzelce, Nalewki Staropolskie czy Taurus z Pilzna.
Patronami medialnymi Konkursu „Teraz Polska” są: TVP1, PAP Samorządowy, Forum Samorządowe, Polish Market, Nowa Wieś Europejska, Portal Innowacji i Proto.pl.