Urzędnik w policji

Opublikowano: 2024-05-23 20:18:35, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

KOLBUSZOWA.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Komenda Powiatowa Policji w Kolbuszowej

36-100 Kolbuszowa Ul. Plac Wolności 1

 

Ogłoszenie nr 138009 / 22.05.2024

 

Inspektor

Zespół Bezpieczeństwa Informacji

 

Wynagrodzenie zasadnicze około 4731,37 zł brutto

 

Osoba na tym stanowisku:

Przyjmuje, weryfikuje pod względem merytorycznym oraz formalnym materiały archiwalne i spisy akt przekazanych kat. „A”, „B” i „BE” oraz protokoły oceny dokumentacji niearchiwalnej kat. „B” oznaczonej symbolem „BC” przeznaczonej do zniszczenia.

Udziela instruktażu funkcjonariuszom i pracownikom przy przygotowywaniu dokumentacji ostatecznie zakończonej przed przekazaniem do składnicy akt lub wybrakowaniem.

Prowadzi ewidencje i rejestry dokumentacji zgromadzonej w składnicy akt.

Sporządza coroczne sprawozdania z ruchu akt archiwalnych.

Przygotowuje i organizuje proces brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „B” i „BE”, której opłynął okres przechowywania.

Przeprowadza kwerendy, udostępnia i wypożycza akta ze składnicy akt na wniosek funkcjonariuszy i pracowników Policji oraz innych uprawnionych podmiotów i obywateli.

Wspomaga pracę innych stanowisk i w razie konieczności zastępuje pracowników Zespołu Bezpieczeństwa Informacji w zakresie bieżącej obsługi kancelaryjnej.

Wykonuje zadania inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego.

Weryfikuje i na bieżąco kontroluje funkcjonowanie niejawnych systemów teleinformatycznych.

Uczestniczy w przygotowywaniu i aktualizacji dokumentacji bezpieczeństwa teleinformatycznego, w szczególności w procedurze szacowania ryzyka dla niejawnych systemów teleinformatycznych w celu sprawdzenia ich prawidłowego zabezpieczenia i funkcjonowania.

Prowadzi szkolenia dla osób funkcyjnych w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego.

 

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: średnie

Staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej

Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ŚCIŚLE TAJNE” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych wyżej wymienioną klauzulą.

Umiejętność planowania, organizacji i koordynacji pracy własnej.

Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce.

Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

Znajomość przepisów: ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji, ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.

Znajomość przepisów w zakresie działalności archiwalnej w Policji: zarządzenia nr 920 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 września 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadańw zakresie działalności archiwalnej w Policji, zarządzenia nr 26 Komendanta Głównego Policji z dnia 19 lutego 2018 r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, zarządzenia nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 maja 2020 r. w sprawie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji.

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Posiadanie obywatelstwa polskiego.

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe administracyjne

Staż pracy co najmniej 1 rok w jednostkach organizacyjnych Policji

 

Co oferujemy

Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

Miejsce parkingowe na terenie urzędu

Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy

Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka”

Pakiet socjalny, m.in.: dofinansowanie do wypoczynku pracowników, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe

Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych

Możliwość skorzystania z Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych

 

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

 

Warunki pracy

Praca kancelaryjno-biurowa, jednozmianowa, ośmiogodzinny system pracy, wysiłek fizyczny związany z porządkowaniem i opracowywaniem dużej ilości dokumentów.

 

Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku, który nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim – brak wind oraz podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz głównego wejścia do budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych i magazynowych, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej czterech godzin dziennie.

 

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych

test wiedzy

rozmowa kwalifikacyjna

 

Dokumenty niezbędne:

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ŚCIŚLE TAJNE” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 632).

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1994 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - dotyczy wyłącznie kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe:

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

 

Aplikuj do 1 czerwca 2024

 

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 138009"

na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Kolbuszowej

ul. Plac Wolności 1

36-100 Kolbuszowa

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

+48 47 8221 360/362

Dokumenty należy złożyć do: 01.06.2024

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, że:

1.     Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Kolbuszowej z siedzibą przy ul. Plac Wolności 1, 36-100 Kolbuszowa.

2.     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko pracy na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej.

3.     Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie  nieokreślonym przepisami prawa  zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególna kategorię danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4.     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Komendant Powiatowy Policji w Kolbuszowej może zatrudnić na tym samym stanowisku inną osobę spośród kandydatów, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

5.     Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, w wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach mogą być podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie Komendy Powiatowej Policji w Kolbuszowej w zakresie realizacji procesu rekrutacji.

6.     Przysługuje Pani/Panu prawo do:

a)     żądania dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;

b)     sprostowania swoich danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;

c)     ograniczenie przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO oraz ich usunięcia po ustaniu okresu przechowywania, w myżl obowiązujących przepisów.

7.     Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanym procesom związanym z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu.

8.     Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.

9.     W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji w Kolbuszowej:

a)     listownie na adres Komendy Powiatowej Policji w Kolbuszowej;

b)     e-mailowo na adres: iod.kolbuszowa@rz.policja.gov.pl.

Wybierz studia w WSPiA

10.  W przypadku jeśli uzna Pani/Pana, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób prawidłowy, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

Wzory oświadczeń
 
 
 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij