Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej
Międzynarodowe targi w Kanadze

Urzędnik w szkole

Opublikowano: 2023-12-08 17:43:36, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

KAD. 111.2. 2023

Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Szkole Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie, ul. Bl. Karoliny 21, 35-119 Rzeszów

SPECJALISTA

1. Wymagania niezbędne:

obywatelstwo polskie, wykształcenie kierunek: ekonomia, administracja, zarządzanie, finanse i rachunkowość, prawo lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie: administracji, ekonomii, finansów i rachunkowości i praca min. 2 lata na wskazanym stanowisku w jednostce budżetowej, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych, brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, znajomość aktów prawnych obowiązujących w oświacie, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, nieposzlakowana opinia, znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera (pakiet MSOffice, poczta elektroniczna, Internet).

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

- znajomość regulacji prawnych z zakresu Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela, Ustawy Prawo Oświatowe, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o ochronie danych osobowych, Rachunkowości budżetowej, Ustawy o rachunkowości, Ustawy o finansach publicznych, znajomość przepisów ZUS, znajomość przepisów Ustawy o PPK oraz o ZFŚS, znajomość i obsługa programów komputerowych: Płace Vulcan, E-dziecko, PŁATNIK, PRON, System Informacji Oświatowej - SIO, umiejętność sporządzania sprawozdań statystycznych do GUS, biegła znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność korzystania z zasobów Internetu, zdolności organizacyjne, rzetelność, komunikatywność,

- znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej, dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty:

sporządzanie listy płac dla pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokonywanie potrąceń zadłużeń z wynagrodzeń na postawie tytułów wykonawczych wystawionych przez organy egzekucyjne i współpraca z nimi w tym zakresie, sporządzanie umów zleceń i list wypłat,

zgłaszanie pracowników do ZUS, sporządzanie deklaracji z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz terminowe przesyłanie wyżej wymienionych deklaracji, sporządzanie informacji podatkowych dla pracowników, deklaracji podatkowych oraz terminowe przesyłanie wyżej wymienionych deklaracji, vwstawianie zaświadczeń RP-7 do celów emerytalno-rentowych oraz zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie i przesyłanie deklaracji do PFRON, sporządzanie sprawozdań do GUS oraz innych instytucji dotyczących vwnagrodzeń, obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych i SIO, prowadzenie i ewidencja ZFŚS, wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora szkoły wynikających z potrzeb placówki,

Wprowadzanie wpłat w programie E-dziecko.

4. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca administracyjno biurowa z wykorzystaniem sprzętu komputerowego, narzędzi informatycznych oraz urządzeń biurowych. Praca w wymiarze pełnego etatu, czas pracy — 40 godz. tygodniowo.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Krajowe Dni Pola 2024 - duża impreza rolnicza w Boguchwale

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:

list motywacyjny

CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej

kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Załącznik nr 1) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności kserokopie świadectw pracy

oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych, nie jest osobą skazaną wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo oraz cieszy się nieposzlakowana opinią (Załącznik nr 2)

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Szkoły lub pocztą na adres szkoły: Szkoła Podstawowa nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie, ul. Bł. Karoliny 21, 35-119 Rzeszów w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko — specjalista” w terminie do 15.12. 2023r.

Dokumenty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą uwzględnianie w procesie rekrutacyjnym.

8. Informacje dodatkowe:

Planowane zatrudnienie: 1.02.2024r.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu

Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Szkole

Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie,

Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Wymagane dokumenty aplikacyjne CV oraz list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA

 Załącznik Nr 2 oświadczenie

 Załącznik Nr 1 kwestionariusz osobowy

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij