Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej
Marek Kuchciński, kandydat do Parlamentu Europejskiego
Daniel Obajtek - kandydat do Parlamentu Europejskiego

Tym razem dwie oferty na projekt drogi od ul. Welca do ul. Warszawskiej

Opublikowano: 2022-12-15 07:50:07, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

RZESZÓW. Miasto zarezerwowało na to zadanie 960 tys. zł. Po otwarciu ofert urzędników znów czekała przykra niespodzianka.

Zdjęcie ilustracyjne. Fot. Pixabay/CC0

Zdjęcie ilustracyjne. Fot. Pixabay/CC0

 

Do pierwszego przetargu stanęła jedynie poznańska firma Sweco Polska z ceną oferty 1 979 685 zł. Cena oczywiście była nie do przyjęcia i postępowanie unieważniono. Po kilku tygodniach ogłoszono kolejny przetarg, ale... lepiej to raczej nie jest.

 

Sweco Polska, które ponownie stanęło do przetargu, rzeczywiście nieco zmniejszyło swoje oczekiwania finansowe. Tym razem poznańska firma zaproponowała cenę 1 940 325 zł. To i tak niska cena w porównaniu z tą, którą zaoferował rzeszowski Promost Consulting - 3 494 430 zł.

 

W rzeszowskim Urzędzie Miasta mają więc o czym myśleć.

 

Przypomnijmy, zamawiana dokumentacja obejmować ma m.in. (za treścią zamówienia):

 

- budowę dwujezdniowej, publicznej drogi gminnej KDZ, klasy „Z”, na odcinku od ul. Welca do skrzyżowania z projektowaną drogą KDGP - długość odcinka przeznaczonego do budowy - to ok. 663 m;

Krajowe Dni Pola 2024 - duża impreza rolnicza w Boguchwale

 

- budowę dwujezdniowej, publicznej drogi gminnej KDGP, klasy „GP”, na odcinku od projektowanej drogi KDZ do projektowanego węzła drogowego przy ul. Warszawskiej - długość odcinka przeznaczonego do budowy - to ok. 654 m.

 

- budowę dróg dodatkowych (serwisowych) (…) w szczególności na odcinku od węzła drogowego przy ul. Warszawskiej w kierunku ul. Owocowej - długość odcinka przeznaczonego do budowy - to ok. 400 m;

 

- opracowanie koncepcji budowy dwujezdniowej drogi KDGP, klasy „GP”, na odcinku od projektowanego węzła drogowego przy ul. Warszawskiej w kierunku zachodnim, do planowanego skrzyżowania drogi KDGP z drogami KDG i KDZ (długość odcinka ok. 1500 m, budowa tunelu pod ulicą Warszawską i linią kolejową nr 71 Ocice - Rzeszów, budowa wiaduktu przeprowadzającego projektowaną drogę KDGP nad drogą klasy „G” i linią kolejową nr 91 Kraków - Medyka);

 

- budowę skrzyżowania - węzła drogowego łączącego projektowaną drogę KDGP z ul. Warszawską i drogami dodatkowymi (serwisowymi), w tym: budowę dwupasowego ronda łączącego projektowaną drogę KDGP z ulicą Warszawską, drogą dodatkową (serwisową) i planowaną drogą KDGP w kierunku zachodnim, budowę łącznicy o długości ok. 190 m łączącej ul. Warszawską z projektowanym rondem zlokalizowanym w ciągu projektowanej drogi KDGP.

 

Do tego powstać mają skrzyżowania projektowanych dróg, obustronne chodniki i ścieżki rowerowe, zatoki autobusowe, kanalizacja, system ulicznego oświetlenia i pozostała infrastruktura techniczna, jak chociażby - budowa stacji pomiarowej natężenia ruchu drogowego z pętlami indukcyjnymi na planowanym rondzie (ma być zintegrowana z Systemem Obszarowego Sterowania Ruchem Drogowym).

 

Cała dokumentacja miałaby być gotowa po 20 miesiącach.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij