Konkurs prac magisterskich „Teraz Polska Promocja”
Ruszyła V edycja Konkursu na najlepszą pracę magisterską nt. promocji Polski. Łączna pula nagród sięga 50 tys. zł.
Temat konkursu jest obszerny. Prace mogą dotyczyć zagranicznego wizerunku Polski, promocji gospodarczej kraju, eksportu, inwestycji i turystyki a także promocji produktów regionalnych, kultury i sportu. Na laureatów czekają trzy nagrody główne o łącznej wartości 15 tys. zł oraz pieniężne nagrody specjalne ufundowane przez partnerów konkursu.
Projekt stał się w ostatnich latach jednym z najbardziej prestiżowych konkursów prac magisterskich. W ubiegłym roku do konkursu przystąpiło 74 magistrantów, prace 40 z nich zostały dopuszczone do recenzji. Wśród nagrodzonych była praca Marty Agnieszki Adamek “Społeczeństwo informacyjne a kapitał społeczny. Na przykładzie województwa podkarpackiego”, obroniona na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej im. St. Staszica w Krakowie.
- W każdej kolejnej edycji Konkursu ”Teraz Polska Promocja” rośnie liczba partnerów i pula nagród. Z każdym rokiem wzrasta również liczba nadsyłanych prac - co szczególnie cieszy - o wysokich walorach poznawczych i wdrożeniowych - mówi Krzysztof Przybył, [rezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, organizatora konkursu.
Prof. Krzysztof Opolski z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, przewodniczący Komisji Ekspertów Konkursu podkreśla, że takie przedsięwzięcia dają szansę na kształcenie nowoczesnych kadr marketingu narodowego.
- Aby umiejętnie promować Polskę i jej gospodarkę, naukę, regiony i produkty musimy uczyć się rozumienia różnorodnych mechanizmów i aspektów marketingu terytorialnego. Zachęcamy wszystkie polskie uczelnie do prowadzenia prac badawczych w dziedzinie promocji Polski w świecie – dodaje prof. Opolski.
Termin składania prac mija 15. października 2011r. Fragmenty nagrodzonych prac zostaną opublikowane w e-booku “Teraz Polska Promocja, tom III”.
Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych obok Polskie Organizacji Turystycznej, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Agencji Rynku Rolnego wspomaga organizację konkursu.
W gronie partnerów są PGNiG, Europol GAZ, Deutsche Bank, NASK, TUŻ SKOK.
ac