Urzędnik - oferta pracy
RZESZÓW.
ORA-K.2110.57.2022
Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Inspektora w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- co najmniej 3 – letni staż pracy, w tym doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu planu zamówień i planu postępowań o udzielenie zamówień oraz jego aktualizacji,
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych,
- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,
- znajomość procedur dotyczących prowadzenia ewidencji umów na przygotowywanie i realizację zadań inwestycyjnych,
- znajomość procedur dotyczących planowania zamówień publicznych,
- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel),
- umiejętność organizacji pracy własnej i zespołowej, umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- sporządzanie i aktualizacja wydziałowego planu zamówień publicznych na rok budżetowy w zakresie zadań inwestycyjnych oraz współpraca, w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych,- sporządzanie i aktualizacja rejestru zawartych umów na przygotowanie i realizację zadań inwestycyjnych,
- przekazywanie oryginalnych egzemplarzy umów oraz aneksów do umów do Wydziału Zamówień Publicznych w celu rejestracji w Centralnym rejestrze Umów,
- prowadzenie ewidencji protokołów odbioru robót do zawartych umów,
- sporządzanie i aktualizacja rejestru Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto dotyczących zadań Wydziału,
- sporządzanie i aktualizacja rejestru Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto wraz z historią poszczególnych zamówień (od momentu zarejestrowania notatki do momentu zawarcia umowy) na potrzeby Wydziału,
- sporządzanie informacji z zadań realizowanych i zrealizowanych przez Wydział w podziale na poszczególne Rady Osiedli,
- aktualizacja planów finansowych po zmianach dokonywanych uchwałami Rady Miasta Rzeszowa i zarządzeniami Prezydenta Miasta Rzeszowa,
- publikowanie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa w zakresie działalności Wydziału,
- udzielanie odpowiedzi na pisma związane między innymi z konkursami, ankietami, sprawozdaniami, informacjami publicznymi, interpelacjami i zapytaniami Radnych Miasta Rzeszowa.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego oraz komputerowego i narzędzi informatycznych.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 12 sierpnia 2022 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35- 064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów,
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń.
5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa).
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne
Do pobrania