Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Urzędnik - oferta pracy

Opublikowano: 2022-08-03 18:27:35, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

ORA-K.2110.57.2022

Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Inspektora w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Rzeszowa

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe magisterskie,

- co najmniej 3 – letni staż pracy, w tym doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu planu zamówień i planu postępowań o udzielenie zamówień oraz jego aktualizacji,

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych,

- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,

- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,

- znajomość procedur dotyczących prowadzenia ewidencji umów na przygotowywanie i realizację zadań inwestycyjnych,

- znajomość procedur dotyczących planowania zamówień publicznych,

- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel),

- umiejętność organizacji pracy własnej i zespołowej, umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- sporządzanie i aktualizacja wydziałowego planu zamówień publicznych na rok budżetowy w zakresie zadań inwestycyjnych oraz współpraca, w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych,- sporządzanie i aktualizacja rejestru zawartych umów na przygotowanie i realizację zadań inwestycyjnych,

- przekazywanie oryginalnych egzemplarzy umów oraz aneksów do umów do Wydziału Zamówień Publicznych w celu rejestracji w Centralnym rejestrze Umów,

- prowadzenie ewidencji protokołów odbioru robót do zawartych umów,

- sporządzanie i aktualizacja rejestru Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto dotyczących zadań Wydziału,

- sporządzanie i aktualizacja rejestru Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto wraz z historią poszczególnych zamówień (od momentu zarejestrowania notatki do momentu zawarcia umowy) na potrzeby Wydziału,

- sporządzanie informacji z zadań realizowanych i zrealizowanych przez Wydział w podziale na poszczególne Rady Osiedli,

- aktualizacja planów finansowych po zmianach dokonywanych uchwałami Rady Miasta Rzeszowa i zarządzeniami Prezydenta Miasta Rzeszowa,

- publikowanie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa w zakresie działalności Wydziału,

- udzielanie odpowiedzi na pisma związane między innymi z konkursami, ankietami, sprawozdaniami, informacjami publicznymi, interpelacjami i zapytaniami Radnych Miasta Rzeszowa.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego oraz komputerowego i narzędzi informatycznych.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 12 sierpnia 2022 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35- 064 Rzeszów.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów,

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.

4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń.

5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.

6. Posiada Pani/Pan prawo do:

a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa).

7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne

 

Do pobrania 

Załączniki:

 Kwestionariusz (181,83 kB)

 Oświadczenie (126,30 kB)

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij