Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Urzędnik w szkole – oferta pracy

Opublikowano: 2022-05-11 09:31:22, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Ogłoszenie o zatrudnieniu pracownika na czas zastępstwa za nieobecnego pracownika do Działu Administracji: referent ds. kadr

Dyrektor Zespołu Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze- referent ds. kadr.

1. Miejsce pracy/ nazwa i adres jednostki

Zespół Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy w Rzeszowie 35-055 Rzeszów ul. Spytka Ligęzy 12

2. Określenie stanowiska wymiar czasu pracy- pełny etat (40 godzin tygodniowo) rodzaj umowy- umowa na zastępstwo miejsce wykonywania pracy- Zespół Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy w Rzeszowie ul. Spytka Ligęzy 12, 35-055 Rzeszów wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem RM z dnia 25.10.2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, praca ma charakter biurowy, zakres obowiązków wymaga pracy przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę wymiaru dobowego czasu pracy.

3. Wymagania niezbędne:

wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne, preferowane wyższe kierunek administracja, zarządzanie lub ekonomiczny, praktyczna znajomość i umiejętność korzystania z aktów prawnych z zakresu prawa pracy, tj. Kodeks pracy, Karta Nauczyciela, ustawa o pracownikach samorządowych, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów związanych z prowadzeniem spraw kadrowych w szkole,

— umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows w zakresie pozwalającym na wykonywanie zadań na stanowisku referenta (m.in. Microsoft Office, VULCAN — Kadry, System Informacji Oświatowej, sprawozdawczość elektroniczna GUS), znajomość aktów prawnych z zakresu prawa pracy, posiada obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku, nieposzlakowana opinia

4. Wymagania dodatkowe:

doświadczenie zawodowe na stanowisku bezpośrednio związanym z prowadzeniem spraw kadrowych, odpowiedzialność, sumienność i samodzielność w podejmowaniu działań, dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji, umiejętność dobrej organizacji pracy, staż pracy ponad 2 lata na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej,

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

— kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,

— kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej w sprawach związanych ze stosunkiem pracy,

-- przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, decyzji stanowiących podstawę wypłaty wynagrodzeń, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, zakresu obowiązków, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy, a także wniosków o nagrody dyrektora, kuratora oświaty, prezydenta miasta, wniosków o odznaczenia i medale,

— uzgadnianie bieżących zagadnień w oparciu o przepisy prawa pracy,

— ustalanie uprawnień pracowniczych i sporządzanie decyzji w zakresie: dodatków za staż pracy, nagród jubileuszowych, urlopów zdrowotnych, wychowawczych, macierzyńskich, rodzicielskich, przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących doskonalenia pracowników oraz awansu zawodowego nauczycieli, prowadzenie spraw dotyczących legitymacji służbowych, prowadzenie spraw związanych z oceną pracowników, obsługa w zakresie kadr aplikacji „V-Edukacja" (Kadry i Arkusz organizacyjny),

— obsługa programu Kadry Vulcan,

— obsługa Systemu Informacji Oświatowej w zakresie kadr współpraca z dyrektorem szkoły w projektowaniu arkusza organizacyjnego oraz planu budżetowego w zakresie spraw kadrowych, udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury,

— sporządzanie sprawozdań do GUS i innych podmiotów dla potrzeb dotyczących spraw ujętych w niniejszym zakresie, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (kałty urlopowe, ekwiwalent za urlop), tworzenie i aktualizowanie regulaminów i instrukcji wewnętrznych powiązanych ze stanowiskiem pracy, zgodnie z bieżącymi zmianami w przepisach prawa pracy i prawa oświatowego, sporządzanie upoważnień dot. ochrony danych osobowych dla pracowników,

— prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich oraz innych przerw w wykonywaniu pracy,

— prowadzenie spraw dotyczących obowiązkowych badań lekarskich pracowników

— prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP, pierwszej pomocy i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności,

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole szkół Gospodarczych w Rzeszowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, był niższy niż

7. Wymagane dokumenty:

list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, życiorys (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr I do ogłoszenia), oświadczenie kandydata (załącznik nr 2 do ogłoszenia), kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień , o których mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1282) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

8. Termin i miejsce składania dokumentów

1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

— osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół Gospodarczych ul, Spytka Ligęzy 12

35-055 Rzeszów,

— pocztą tradycyjną na adres Zespołu Szkół, Gospodarczych ul. Spytka Ligęzy 12 35-055 Rzeszów,

2) Termin składania dokumentów:

dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 27.05.2022 r. do godziny 150% liczy się data wpływu do Zespołu Szkół Gospodarczych ul, Spytka Ligęzy 12 35-055 Rzeszów,

3) Pozostałe informacje:

dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 17 7483507, w godz. od 1200 do 1400

— osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego nie będzie prowadzona korespondencja, oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone, zgodnie z instrukcją kancelaryjną,

— niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół Gospodarczych ul. Spytka Ligęzy 12 35-055 Rzeszów oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (www.bip.erzeszow.pl).

  Załącznik nr 1 kwestionariusz osobowy(16,01 kB)

Załącznik nr 2 oświadczenie(12,70 kB)

 

 

.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij