Pracownik biurowy - oferta pracy
SANOK.
Fot. Pixabay/CC0
Pracownik biurowy ds. realizacji zamówień
Obowiązki:
Współpraca i komunikacja z partnerami handlowymi; koordynowanie działań związanych z realizacją zamówień klientów: tj. potwierdzanie dostępności towarów, ustalanie i potwierdzanie terminów dostaw. Przygotowywanie wymaganych dokumentów transportowych oraz dokumentów dotyczących płatności, kontrola stanów magazynowych. Bieżąca aktualizacja danych dotyczących zamówień i produktów w systemie. Sporządzanie ofert, wycen oraz udzielanie informacji aktualnym i potencjalnym klientom. Inne prace stanowiskowe.
Umowa o pracę na czas określony, cały etat
Płaca: od 2 800 zł brutto
Wymagania
- znajomość języka angielskiego wyższa średnio zaawansowana B2
- obsługa pakietu MS Office,
- organizowanie i prowadzenie prac biurowych
- wykształcenie średnie ogólnokształcące
- umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność,
- mile widzialne doświadczenie w obsłudze klienta oraz pracy w programie Optima.
Adres: Huta Szkła Justyna sp. z o.o.
Gen. Leopolda Okulickiego 24, 38-500 Sanok
Numer telefonu: 134643910
E-mail: hutajustyna@o2.pl