Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Domki na Roztoczu

Urzędnik ds. obsługi sekretariatu

Opublikowano: 2021-05-18 11:26:16, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

PRZEMYŚL.

 

Komenda Miejska Policji w Przemyślu

37-700 Przemyśl ul. Bohaterów Getta 1

Ogłoszenie nr 78407 / 18.05.2021

 

Inspektor

Do spraw: Obsługi Kancelaryjnej Sekretariatu Ogólnego w Zespole Prezydialnym Wydziału Administracyjno - Gospodarczego

Umowa o pracę na czas zastępstwa

Miejsce pracy

Przemyśl ul. Bohaterów Getta 1

Ważne do 31 maja 2021 r.

Wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 2800,00 zł brutto

 

Osoba na tym stanowisku:

Przyjmuje i wysyła korespondencje jawną oraz odbiera osobiście korespondencję dostarczoną przez interesantów, otwiera otrzymywane przesyłki.

Przedkłada korespondencję jawną kierownictwu, celem dekretacji na poszczególne komórki organizacyjne lub jednostki Policji.

Rejestruje korespondencję w dzienniku podawczym, doręcza korespondencję oraz prowadzi książki doręczeń.

Terminowo przekazuje zadekretowaną korespondencję właściwym komórkom organizacyjnym i jednostkom za pokwitowaniem w dzienniku podawczym.

Sporządza wykazy dla korespondencji wychodzącej do Starostwa Powiatowego, Urzędu Miasta, Prokuratury, Sądu, Poczty Resortowej.

Wysyła korespondencję listową za pośrednictwem Poczty Polskiej, obsługuje elektroniczny rejestr przesyłek pocztowych "Elektroniczny Nadawca" oraz prowadzi wykaz przesyłek.

Zapewnia prawidłowe funkcjonowanie Policyjnej Poczty Elektronicznej.

Prowadzi rejestr teczek i spraw, rejestr delegacji.

Gromadzi i udostępnia resortowe i pozaresortowe akty prawne w KMP w Przemyśl.

Prowadzi rejestr: aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji w Przemyślu, Komendanta Wojewódzkiego Policji w Rzeszowie, MSW oraz KGP.

Archiwizuje i brakuje akty prawne, archiwizuje dokumenty oraz rejestry kancelaryjne znajdujące się na stanie sekretariatu.

Kontroluje obieg dokumentacji oraz prawidłowość funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych w zakresie wypełniania postanowień instrukcji kancelaryjnej.

Sprawdza i udziela informacje, co do zdarzeń zarejestrowanych w prowadzonych dziennikach, opracowuje na potrzeby kierownictwa jednostki pisma.

Rejestruje karty zdarzeń doraźnych, zapewnia właściwą ochronę dokumentów znajdujących się na stanie sekretariatu, odbiera i łączy telefony.

Udziela informacje interesantom, a w razie potrzeby kieruje ich do właściwej komórki organizacyjnej, jednostki Policji lub stanowisk pracy.

 

Wymagania niezbędne

Wykształcenie: średnie

Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji

Znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 190 roku o Policji (tj. Dz. U z 2020 roku, poz. 360 z późn. zm.)

Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej (Dz. U. z 2019 roku, poz. 2020 z późn. zm.)

Znajomość ustawy z dnia 16 września 1982 roku o pracownikach urzędów państwowych (tj. Dz. U. z 2020 roku, poz. 537 z późn. zm.)

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej zgodnie z ustawą o Ochronie Informacji Niejawnych lub kopia Poświadczenia Bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"

Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych.

Wymagania interpersonalne: grzeczność i uprzejmość, łatwość komunikacji, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres

ZARZĄDZENIE NR 20 MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W SPRAWIE INSTRUKCJI KANCELARYJNEJ ORAZ JEDNOLITEGO RZECZOWEGO WYKAZU AKT MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 19 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.MSWiA z 2016 r. poz. 20)

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe

Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy związanej z obsługą kancelaryjną sekretariatu w jednostkach Policji

 

Co oferujemy

Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy

Miejsce do odświeżenia się

Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

Miejsce parkingowe na terenie urzędu

Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

 

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzajacego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzajacym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

 

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno - biurowym, stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej - praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego poniżej 4 godzin na dobę. Kontakt z klientem zewnętrznym. Stanowisko pracy zlokalizowane w pomiesczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe. Lokalizacja w budynku biurowym z windą na 1 piętrze. Brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

 

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).

Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferty można składać również w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. W ofercie należy podac numer ogłoszenia, nazwę komórki organziacyjnej oraz stanowisko na które składana jest oferta. Oświadczenia muszą zawierać datę i własnoręczny czytelny podpis kandydata - w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych. Życiorys (CV), list motywacyjny muszą być własnoręcznie czytelnie podpisane - w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych. W przypadku złożenia przez kandydata oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych. Długośc i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów. Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą mailową o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania rekrutacyjnego.

 

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: nie mniej niż 2800 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

I etap: Weryfikacja formalna i analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych;

II etap: Test wiedzy;

III etap: Test praktyczny ze znajomości obsługi komputera;

IV etap: Rozmowa kwalifikacyjna

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-07-01

Przewidywany czas zastępstwa do: 2024-04-30

 

Dokumenty niezbędne

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Aplikujdo 31 maja 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 78407"

na adres:

Komenda Miejska Policji w Przemyślu

ul. Bohaterów Getta 1

37-700 Przemyśl

Sekretariat Komendanta Miejskiego Policji w Przemyślu I piętro, pokój nr 154

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

47-823-33-80 lub 823-34-84 lub 823 - 33-86 lub 823-34-95 lub 823 - 35-77

lub mailowego na adres: kmp.przemysl@rz.policja.gov.pl

Dokumenty należy złożyć do: 31.05.2021

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

 

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Przemyślu z siedzibą przy ul. Bohaterów Getta 1

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.przemysl@rz.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Wybierz studia w WSPiA

Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Wzory oświadczeń
 

 .

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij