Referent - oferta pracy
PRZEMYŚL.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Przemyślu ogłasza konkurs na stanowisko:
Referent
Do spraw: egzekucji administracyjnej i archiwum Samodzielne stanowisko
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
Miejsce pracy
Przemyśl
ul. Siemiradzkiego 5
Ważne do 5 marca 2021 r.
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
prowadzi postępowanie egzekucyjne – przygotowuje projekty pism, decyzji, postanowień w oparciu o przepisy Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
prowadzi archiwum zakładowe wytworzonych materiałów archiwalnych tworzących państwowy zasób archiwalny,
sporządza sprawozdania z zakresu nadzoru budowlanego,
sporządza zbiorczą informację dotyczącą liczby otrzymywanych i wykorzystywanych bloczków mandatowych oraz nałożonych i uiszczonych grzywien,
przyjmuje interesantów i strony postępowania oraz udziela wyjaśnień i informacji, konieczna komunikatywność i odporność na stres.
Wymagania niezbędne
Wykształcenie: średnie
Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w pracy na podobnym stanowisku,
znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, przepisów archiwalnych
umiejętność stosowania prawa w praktyce
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy w archiwum
kurs archiwalny
znajomość przepisów Ustawy o służbie cywilnej
znajomość przepisów Prawa budowlanego
Co oferujemy
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności odudokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy)
Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw "trzynastka"
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
praca administracyjno-biurowa od poniedziałku do piątku w siedzibie Inspektoratu,
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny dziennie,
praca wymagająca obsługi komputera, sprzętu teleinformatycznego i pozostałych urządzeń biurowych,
stanowisko oświetlone światłem dziennym oraz sztucznym,
praca na parterze budynku, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak dostosowanej toalety dla osób niepełnosprawnych,
narażenie na kontakt z kurzem archiwalnym mogącym powodować alergie.
Dodatkowe informacje
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.Kandydaci, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiani.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 16 678 91 61.
Informacje o ogłoszeniu dostępne są również na stronie http://pinb.mprzemysl.pl/
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
Etap 1 : weryfikacja formalna dokumentów
Etap 2 : rozmowa kwalifikacyjna
Dokumenty niezbędne
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do kierowania pojazdami kat. B
kopia dokumentu potwierdzajacego ukończenie kursu archiwalnego
Aplikuj do 5 marca 2021
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Przemyśla
ul. Siemiradzkiego 5
37-700 Przemyśl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
16 678 - 91 - 61
Dokumenty należy złożyć do: 05.03.2021
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego dla miasta Przemyśla, ul. Siemiradzkiego 5, 37-700 Przemyśl, tel. 16 678 91 61, e-mail: pinb@mprzemysl.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: pinb@mprzemysl.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Administrator danych nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych kandydatów do pracy w innym celu niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane