Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Specjalista ds kadr i płac - oferta pracy

Opublikowano: 2021-02-10 08:37:14, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

POWIAT RZESZOWSKI.

 

Obowiązki:

- samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy )

- sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego

- sporządzanie deklaracji ZUS, PDOF oraz sprawozdań GUS,

- kontrola terminowych realizacji badań lekarskich, szkoleń BHP

- tworzenie raportów, zestawień, statystyk dotyczących spraw pracowniczych na potrzeby Spółki

- współpraca z biurem rachunkowym w zakresie księgowości tj.:

- rejestracja i prowadzenie dokumentacji księgowej oraz kontrola pod względem formalno- rachunkowym

- wprowadzanie oraz księgowanie dokumentów w systemie księgowym,

- przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów

Umowa o pracę na czas określony, cały etat, jedna zmiana

Płaca: od 3 500 zł brutto

Wymagania

- wykształcenie wyższe

- prawo jazdy kat. B,

- księgowość, kadry i płace,kadry i płace oraz obsługa programu płatnik,

certyfikat: pracownik biurowy z elementami kadr i płac oraz księgowości

- rok stażu pracy

Adres: PPHIU KERKO SP. Z O.O.

36-073 Strażów 366, powiat rzeszowski

Numer telefonu: 602290458

E-mail: wojciech.czech@kerko.com.pl

 

 

Więcej o: praca biurowa

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij