Specjalista ds kadr i płac - oferta pracy
POWIAT RZESZOWSKI.
Obowiązki:
- samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy )
- sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego
- sporządzanie deklaracji ZUS, PDOF oraz sprawozdań GUS,
- kontrola terminowych realizacji badań lekarskich, szkoleń BHP
- tworzenie raportów, zestawień, statystyk dotyczących spraw pracowniczych na potrzeby Spółki
- współpraca z biurem rachunkowym w zakresie księgowości tj.:
- rejestracja i prowadzenie dokumentacji księgowej oraz kontrola pod względem formalno- rachunkowym
- wprowadzanie oraz księgowanie dokumentów w systemie księgowym,
- przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów
Umowa o pracę na czas określony, cały etat, jedna zmiana
Płaca: od 3 500 zł brutto
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- prawo jazdy kat. B,
- księgowość, kadry i płace,kadry i płace oraz obsługa programu płatnik,
certyfikat: pracownik biurowy z elementami kadr i płac oraz księgowości
- rok stażu pracy
Adres: PPHIU KERKO SP. Z O.O.
36-073 Strażów 366, powiat rzeszowski
Numer telefonu: 602290458
E-mail: wojciech.czech@kerko.com.pl