Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Tarnobrzeg ogłosił przetarg na inżyniera kontraktu dla budowy obwodnicy miasta

Opublikowano: 2020-12-18 21:33:30, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

TARNOBRZEG. Może to oznaczać, że i samo postępowanie na wykonawcę tej inwestycji również jest już bliskie rozstrzygnięcia.

Tarnobrzeg ogłosił przetarg na inżyniera kontraktu dla budowy obwodnicy miasta

 

O późniejszych obowiązkach wyłonionego w tym przetargu inżyniera kontraktu raczej nie ma się co rozpisywać. Ot, po prostu, ma dopilnować prawidłowej realizacji całej inwestycji. Na oferty miasto czeka do 29 grudnia. Kontrakt ma obowiązywać do 31 października 2022 r.

W przetargu na wykonawcę samej inwestycji oferty otwarto 6 listopada. Miasto oszacowało koszt tej inwestycji na 55 962 452 zł. Najkorzystniejszą ofertę w przetargu złożyła firma Strabag z Pruszkowa z ceną 48 816 116 zł. Tylko ciut droższa była oferta konsorcjum PBI Infrastruktura z Kraśnika i PBI WMB z Sandomierza - 48 878 277 zł. Z kolej pierwszą „cenową trójkę” zamykało Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe z Dębicy z ceną 51 475 482 zł. Najdroższą ofertę złożyła firma Banimex z Będzina - 63 555 763 zł. Pomiędzy tymi skrajnymi cenami znalazły się jeszcze oferty firm Colas Polska, Budimex S.A., Trakt S.A. i konsorcjum Przedsiębiorstwa Robót Drogowych w Mielcu oraz Remostu w Dębicy.

Przyszła obwodnica Tarnobrzega będzie miała nieco ponad 9 km długości. Będzie się zaczynać na ul. Sikorskiego, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 871 a kończyć na istniejącym rondzie na ul. Warszawskiej, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 723.

Zakres zamówienia obejmuje: budowę jednojezdniowej obwodnicy - trasy głównej o długości ok. 9+070 km, przebudowę dróg istniejących wraz z budową skrzyżowań, budowę dróg obsługujących przyległy teren, budowę zjazdów indywidualnych i publicznych, budowę ciągów pieszo-rowerowych, chodników, zatok autobusowych itp. Do tego oczywiście zbudowana i przebudowana zostanie cała infrastruktura techniczna: system odwodnienia, zbiorniki retencyjne, kanalizacja deszczowa, przepusty, przejścia dla zwierząt i płazów. ekrany akustyczne i linie elektroenergetyczne.

Projekt obwodnicy ostatecznie przygotowała poznańska firma Lafrentz Polska. Inwestycja jest dofinansowana z EFRR „Infrastruktura komunikacyjna”.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij