Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Praca w sekretariacie

Opublikowano: 2020-12-15 09:46:27, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

TARNORZEG.

 

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnobrzegu

39-400 Tarnobrzeg Ul. Konfederacji Dzikowskiej 20

Ogłoszenie nr 72230 / 12.12.2020

 

Referent

Do spraw: administracyjnych w zespole do spraw finansowo-księgowych i administracyjnych

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

 

Nabór zdalny

 

Miejsce pracy

Tarnobrzeg

Ul. Konfederacji Dzikowskiej 20

Ważne do 22 grudnia 2020 r.

 

Osoba na tym stanowisku:

- prowadzenie Sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Tarnobrzegu (obsługa kancelaryjna, administracyjna Inspektoratu: przyjmowanie, wysyłanie, rejestrowanie korespondencji, obsługa poczty elektronicznej oraz ePUAP)

- zapewnienie zaopatrzenia Inspektoratu w materiały biurowe i druki

- prowadzenie gospodarki magazynowej - rozliczanie zużytych materiałów oraz uzgadnianie stanów magazynowych, rozliczanie zużytych materiałów na jednostki chorobowe

- rozliczanie i prowadzenie ewidencji środków trwałych, ewidencji ilościowo – wartościowej oraz ilościowej majątku PIW

- prowadzenie zakładowej składnicy akt/archiwum zakładowego

- prowadzenie dokumentacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, okresowych badań lekarskich, czasu pracy, szkoleń pracowników, list obecności

- prowadzenie rejestru skarg i wniosków

- prowadzenie i rozliczanie kart drogowych, rozliczanie wartościowe i ilościowe zużytego paliwa w podziale na jednostki chorobowe

- prowadzenie rozliczeń mandatów karnych

- prowadzenie ewidencji poleceń wyjazdów służbowych pracowników

- ewidencja, sprawdzanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania

- przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątku

- obsługa zamówień publicznych

- zastępstwo Głównego Księgowego

 

Wymagania niezbędne:

- Wykształcenie: wyższe kierunek administracja

- Staż pracy co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z prowadzeniem sekretariatu, co najmniej 1 rok pracy w JSP

- znajomość obsługi komputera w środowisku MS Office i urządzeń biurowych

- umiejętność obsługi programów administracyjno – finansowych (VULCAN), systemu TREZOR, bankowości elektroniczna NBP

- znajomość aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie rachunkowości, finansów publicznych, budżetu zadaniowego, znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej

- znajomość funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej

- Posiadanie obywatelstwa polskiego

- Korzystanie z pełni praw publicznych

- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe)

- wysoka kultura osobista

- odpowiedzialność

- komunikatywność

- dobra organizacja pracy

 

Dostępność

- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Warunki pracy

Budynek dwukondygnacyjny, bez windy. Podjazd dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do budynku. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, - Praca siedząca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę. Obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, telefon, skaner), - Wyjazdy służbowe (szkolenia)

 

Dodatkowe informacje

- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).

- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-01-01

 

Dokumenty niezbędne

- CV i list motywacyjny

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe)

 

- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

 

Aplikuj do 22 grudnia 2020

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 72230"

na adres:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnobrzegu

ul. Konfederacji Dzikowskiej 20

39-400 Tarnobrzeg

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

015 822-27-52

lub mailowego na adres: ksiegowosc.tarnobrzeg.piw@poczta.fm

 

- Dokumenty należy złożyć do: 22.12.2020

- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

Przetwarzanie danych osobowych

 

- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnobrzegu ul. Konfederacji Dzikowskiej 20 39-400 Tarnobrzeg tel. 015 822-27-52

Kontakt do inspektora ochrony danych: 664-085-957; inspektor@ethna.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

 

Uprawnienia:

- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

 

Więcej o: praca biurowa

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij