Praca w sekretariacie
TARNORZEG.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnobrzegu
39-400 Tarnobrzeg Ul. Konfederacji Dzikowskiej 20
Ogłoszenie nr 72230 / 12.12.2020
Referent
Do spraw: administracyjnych w zespole do spraw finansowo-księgowych i administracyjnych
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nabór zdalny
Miejsce pracy
Tarnobrzeg
Ul. Konfederacji Dzikowskiej 20
Ważne do 22 grudnia 2020 r.
Osoba na tym stanowisku:
- prowadzenie Sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Tarnobrzegu (obsługa kancelaryjna, administracyjna Inspektoratu: przyjmowanie, wysyłanie, rejestrowanie korespondencji, obsługa poczty elektronicznej oraz ePUAP)
- zapewnienie zaopatrzenia Inspektoratu w materiały biurowe i druki
- prowadzenie gospodarki magazynowej - rozliczanie zużytych materiałów oraz uzgadnianie stanów magazynowych, rozliczanie zużytych materiałów na jednostki chorobowe
- rozliczanie i prowadzenie ewidencji środków trwałych, ewidencji ilościowo – wartościowej oraz ilościowej majątku PIW
- prowadzenie zakładowej składnicy akt/archiwum zakładowego
- prowadzenie dokumentacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, okresowych badań lekarskich, czasu pracy, szkoleń pracowników, list obecności
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków
- prowadzenie i rozliczanie kart drogowych, rozliczanie wartościowe i ilościowe zużytego paliwa w podziale na jednostki chorobowe
- prowadzenie rozliczeń mandatów karnych
- prowadzenie ewidencji poleceń wyjazdów służbowych pracowników
- ewidencja, sprawdzanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania
- przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątku
- obsługa zamówień publicznych
- zastępstwo Głównego Księgowego
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe kierunek administracja
- Staż pracy co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z prowadzeniem sekretariatu, co najmniej 1 rok pracy w JSP
- znajomość obsługi komputera w środowisku MS Office i urządzeń biurowych
- umiejętność obsługi programów administracyjno – finansowych (VULCAN), systemu TREZOR, bankowości elektroniczna NBP
- znajomość aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie rachunkowości, finansów publicznych, budżetu zadaniowego, znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej
- znajomość funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe)
- wysoka kultura osobista
- odpowiedzialność
- komunikatywność
- dobra organizacja pracy
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
Budynek dwukondygnacyjny, bez windy. Podjazd dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do budynku. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, - Praca siedząca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę. Obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, telefon, skaner), - Wyjazdy służbowe (szkolenia)
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-01-01
Dokumenty niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj do 22 grudnia 2020
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 72230"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnobrzegu
ul. Konfederacji Dzikowskiej 20
39-400 Tarnobrzeg
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
015 822-27-52
lub mailowego na adres: ksiegowosc.tarnobrzeg.piw@poczta.fm
- Dokumenty należy złożyć do: 22.12.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnobrzegu ul. Konfederacji Dzikowskiej 20 39-400 Tarnobrzeg tel. 015 822-27-52
Kontakt do inspektora ochrony danych: 664-085-957; inspektor@ethna.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane