Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Specjalista ds. administracji

Opublikowano: 2020-09-09 21:15:33, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

 

Miejsce pracy: Rzeszów

 

Wymagania

· Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, sumienność i dokładność,

· Umiejętność zarządzania priorytetami,

· Zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,

· Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,

· Zdolność do pracy pod presją czasu,

· Dobra znajomość j. angielskiego,

· Umiejętność szybkiego uczenia się,

· Inicjatywa oraz dynamika w działaniu,

· Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,

· Mile widziana podstawowa wiedza o finansach/księgowości.

Zadania

· Administrowanie obiegiem dokumentów w firmie,

· Wsparcie w realizacji działań z zakresu HR,

· Prowadzenie rejestru faktur oraz innych dokumentów finansowych i kadrowych,

· Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji,

· Aktywne wspieranie zespołu w realizacji codziennych zadań,

· Współpraca z działem marketingu i sprzedaży,

· Realizacja bieżących zadań (m.in. obsługa i zaopatrzenie biura),

· Pomoc przy organizacji podróży służbowych oraz rozliczanie delegacji,

· Organizacja wydarzeń firmowych oraz spotkań integracyjnych.

Oferujemy

· nowoczesne środowisko pracy

· darmowe lekcje języka angielskiego

· wewnętrze szkolenia, warsztaty i kursy

· dostęp do firmowej biblioteki

· elastyczne godziny pracy

 

Wynagrodzenie: 3000 – 3500 zł brutto.

Miejsce pracy: Rzeszów.

Gdzie aplikować: join@mobitouch.net.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij