Kierownik gospodarczy – oferta pracy
RZESZÓW.
ZESPÓŁ SZKÓL SPOŻYWCZYCH im. Tadeusza Rylskiego 35-205 Rzeszów,
Dyrektor Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy — kierownik gospodarczy
1. Nazwa i adres szkoły:
Zespół Szkół Spożywczych w Rzeszowie ul. Warszawska 20, 35-205 Rzeszów
2. Wymiar czasu pracy: pełny etat — 40 godz. tygodniowo
3. Rodzaj umowy: umowa o pracę
4. Planowane zatrudnienie: 01.09.2020 r.
5. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie wykształcenie wyższe i co najmniej 2 letni staż pracy lub średnie wykształcenie i co najmniej 6 letni staż pracy kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
6. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, finansów publicznych, o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa budowlanego,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych, komputera (Word, Excel) i systemów informatycznych,
- komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
7. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Kierowanie zespołem pracowników obsługi, organizowanie pracy personelu obsługującego szkołę, Prowadzenie postępowań związanych z zamówieniami publicznymi, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji zgodnie z wymogami ustawy,
- Organizowanie i nadzorowanie inwestycji, remontów oraz napraw budynków i wyposażenia szkoły, Kierowanie zakupami i prawidłowym ich rozchodowywaniem. Opisywanie rachunków szkoły pod względem merytorycznym,
- Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków szkoły (przeglądy techniczne), oraz zabezpieczenie majątku szkolnego, systematyczna kontrola czystości budynku i terenu wokół szkoty,
- Zabezpieczenie budynków szkoły w zakresie bhp i ppoż. zgodnie z przepisami, zaleceniami zewnętrznych organów kontroli (Państwowa Inspekcja pracy, Sanepid) oraz wytycznymi specjalisty ds. BHP,
- Nadzór nad gospodarką odpadami i materiałami chemicznymi,
- Bieżące usuwanie zużytego i wybrakowanego sprzętu zgodnie z protokołami,
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie ubezpieczenia majątku szkoły,
- Znakowanie wszystkich urządzeń, sprzętu i pomocy dydaktycznych szkoły zgodnie z wymogami gospodarki finansowo-inwentarzowej,
- Organizowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji szkoły,
- Sporządzanie umów z podmiotami zewnętrznymi obsługującymi szkołę lub wynajmującymi pomieszczenia, prowadzenie ewidencji i harmonogramów wykorzystania pomieszczeń,
- Znajomość obsługi systemów zabezpieczeń i monitoringu wizyjnego, prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej powierzonego zakresu czynności, Współpraca z dyrekcją i księgowością placówki,
8. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego.
9. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
10. Wymagane dokumenty:
- Życiorys(CV),
- List motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy),
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą,
11. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Szkoły lub za pośrednictwem poczty na adres: Zespół Szkół Spożywczych w Rzeszowie, ul. Warszawska 20, 35-205 Rzeszów, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko — kierownik gospodarczy w Zespole Szkół Spożywczych im. Tadeusza Rylskiego w Rzeszowie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 sierpnia 2020 r. do godziny 14.00.
Dokumenty które wpłyną do szkoły po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa(www.bip.erzeszow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Zespole Szkół Spożywczych w Rzeszowie ul. Warszawska 20.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Na podstawie Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”) informujemy, że:
I. Administrator danych:
Administratorem Pani/pana danych osobowych jest Zespół Szkół Spożywczych im. Tadeusza Rylskiego, ul, Warszawska 20, 35-205 Rzeszów, reprezentowany przez Dyrektora Zespołu.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod3@erzeszow.pI, lub pisemnie na adres administratora danych.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO — w zakresie wskazanym w art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
b) art. 6 ust, I lit. b) RODO — podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy,
C) art. 6 ust. 1 lit. a), oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO — zakresie wykraczającym poza przepisy prawa — na postawie udzielonej zgody.
4. Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty i osoby uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
5. Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez panią/Pana zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy, lub do momentu wycofania zgody.
6. Prawa osób, których dane dotyczą: Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) — na zasadach przewidzianych w art. 15 i 16 RODO,
b) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) — na zasadach przewidzianych w art. 17 RODO),
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych — na zasadach przewidzianych w art. 18 RODOP
d) cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyn — w sytuacji gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby, której dane dotyczą.
wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul, Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył przepisy RODO.
7. Inne informacje:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani nie będą profilowane.