Praca w Straży Miejskiej w Rzeszowie (księgowość)

Opublikowano: 2020-07-16 19:33:00, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Komendant Straży Miejskiej w Rzeszowie

ogłasza nabór na wolne stanowisko: główny księgowy – 3/4 etatu

w Straży Miejskiej w Rzeszowie

 

 

Miejsce pracy - Nazwa i adres jednostki: Straż Miejska w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35 – 064 Rzeszów

Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu (30 godzin tygodniowo)

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Planowane zatrudnienie: październik 2020 r.

 

Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem głównego księgowego:

 

1. Wymagania niezbędne:

a. posiadanie obywatelstwa polskiego,

b. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,

c. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

d. brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciw mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,

e. spełnia jeden z poniższych warunków:

▪ ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,

▪ ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,

▪ wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

▪ posiadanie certyfikatu księgowego albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniających do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanych na podstawie odrębnych przepisów.

 

 

2. Wymagania dodatkowe (preferowane – podlegające ocenie w ramach końcowej selekcji kandydatów): a. znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,

b. znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych, płacowych oraz PFRON, c. biegła znajomość obsługi komputera i programów:

▪ finansowo – księgowy FINANSE VULCAN,

▪ planowanie SIGMA,

▪ OPTIMA – kadry i płace,

▪ Program Płatnik,

▪ portal sprawozdawczy GUS,

▪ systemy bankowości elektronicznej,

d. znajomość zasad rachunkowości budżetowej w jednostkach samorządu terytorialnego, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej i dyscypliny finansów publicznych,

e. znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych, finansowych i deklaracji VAT,

f. umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,

g. umiejętność pracy w zespole i na samodzielnym stanowisku, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność,

h. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.

 

 

3. Główne zadania osoby zatrudnionej na stanowisku głównego księgowego:

a. obsługa finansowo-księgowa jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,

b. dysponowanie środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu,

c. sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków, prowadzonych dla poszczególnych kont syntetycznych: działalności podstawowej i prowadzenie analityki dla poszczególnych zespołów kont,

d. uzgadnianie księgowości analitycznej z syntetyczną w ustawowych terminach,

e. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,

f. rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych,

g. sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych, budżetowych i analiz,

h. nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów,

i. kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

j. należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo- księgowych,

k. kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych

l. kompletowanie dokumentów finansowo – księgowych,

m. sprawdzanie pod względem formalno – rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych,

n. nadzór nad Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,

o. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydanych przez komendanta Straży Miejskiej, należą do kompetencji głównego księgowego.

 

4. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku·

a. zakres obowiązków na oferowanym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu komputerowego i narzędzi informatycznych,

b. zakres wykonywanych obowiązków dotyczy stanowiska urzędniczego, praca na tym stanowisku ma charakter biurowy

c. praca w wymiarze ¾ etatu, na podstawie umowy o pracę.

 

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:·

d. list motywacyjny, CV,

e. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

f. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, g. oświadczenie o:

▪ posiadaniu obywatelstwa polskiego,

▪ posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności za przestępstwa przeciw mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe.

 

7. Termin i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko głównego księgowego w Straży Miejskiej w Rzeszowie” osobiście lub pocztą na adres Straż Miejska w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35–064 Rzeszów, w terminie do dnia 31 lipca 2020 r.

Dokumenty, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 17/875 46 79

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (BIP): www.bip.um.rzeszow.pl, na tablicy ogłoszeń Straży Miejskiej w Rzeszowie oraz stronie internetowej: http://www.sm.erzeszow.pl/.

 

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1. Administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Straż Miejska w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów reprezentowana przez Komendanta Straży Miejskiej w Rzeszowie.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pisząc na adres poczty elektronicznej – iod@erzeszow.pl.

3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 221 Kodeksu Pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, art. 6 ust 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz zgody kandydata w zakresie podanych danych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.

4. Dane osobowe kandydata zatrudnionego w wyniku naboru będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

5. Dane osobowe pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru tj. od dnia zatrudnienia wyłonionego w naborze kandydata lub od dnia opublikowania informacji o niewyłonieniu kandydata. Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone. Dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego przechowywane będą w dokumentacji z przeprowadzonego naboru z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w obowiązujących przepisach prawnych, w tym w przepisach archiwalnych.

6. Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do danych osobowych na zasadach art. 15 RODO, ich sprostowania na zasadach art. 16 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania na zasadach art. 18 RODO, cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo do żądania usunięcia danych osobowych na zasadach art. 17 RODO.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

8. Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru.

9. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. W zakresie odbiorców danych osobowych informacja o wynikach naboru w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego będzie udostępniona na stronie BIP UM Rzeszowa.

 

Komendant Straży Miejskiej Rzeszowie

 

 

                                Nabór 15 07 2020 główny księgowy (skan) (2,00 MB)

załączył: Anna Kuśnierz, Redaktor dnia 2020-07-15 14:49 Liczba pobrań: 3

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij