Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Książka nie tylko dla marketingowców i menadżerów

Opublikowano: 2012-12-20 15:03:17, przez: admin, w kategorii: Biznes

RZESZÓW. W grudniu, nakładem wydawnictwa Newsline ukazała się książka Krzysztofa J. Rychtera, Zbigniewa Chmielewskiego i Dariusza Tworzydło, Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek.

Książka nie tylko dla marketingowców i menadżerów

Autorzy w przejrzysty sposób piszą o tych sprawach, począwszy od źródeł i przesłanek projektowania znaku firmowego, przez zasady budowania na jego podstawie systemu identyfikacji wizualnej oraz posługiwania się nim, aż po znaczenie takiego komunikowania dla wizerunku firmy czy instytucji. Przykłady, ilustracje i schematy obrazują opisywane zagadnienia, odwołując się do brandów funkcjonujących na rynku od lat ale również pokazują mniej znane marki i ich symbolikę.

Pozycja ta jest jedną z nielicznych książek na polskim rynku wydawniczym, poruszających z naukowego punktu widzenia tematykę corporate identity, a zarazem będącą mocno osadzoną w praktyce.

Newsline.pl wydaje publikacje skierowane zarówno do praktyków bezpośrednio zaangażowanych w kreację i prowadzenie projektów komunikacyjnych, naukowców oraz studentów.

ac

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij