Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Konkurs „Wzorowe Podkarpackie” rozstrzygnięty

Opublikowano: 2012-12-19 17:39:16, przez: admin, w kategorii: Biznes

RZESZÓW. Dziś (środa, 18 grudnia), podczas XXI Forum Innowacyjności, ogłoszone zostały wyniki pierwszej edycji konkursu Wzorowe Podkarpackie 2012.

Od lewej prof. Leszek Woźniak, członek kapituły, Paweł Wacnik z INNpuls i przedstawicielka Splast. fot. Archiwum

Od lewej prof. Leszek Woźniak, członek kapituły, Paweł Wacnik z INNpuls i przedstawicielka Splast. fot. Archiwum

Celem konkursu organizowanego przez spółkę INNpuls z Rzeszowa jest wyróżnienie firm stosujących rozwiązania z zakresu wzornictwa przemysłowego w praktyce gospodarczej. Przyznany tytuł ma służyć promocji podkarpackich produktów łączących innowacyjność, kreatywność i technologię.

Produkty biorące udział w konkursie, po wstępnej kwalifikacji, poddawane są ocenie przez ekspertów w zakresie wzornictwa przemysłowego. W skład jury konkursu wchodzą przedstawiciele instytucji naukowo-badawczych, firm wzorniczych, instytucji okołobiznesowych..

Decyzją Komisji Konkursowej laur zwycięzcy w tegorocznej edycji otrzymała firma Splast Sp. z o.o. z Jedlicza za produkt AquaSplast – linia produktów do sprzątania na mokro. Członkowie Komisji docenili  „kompleksowe podejście do idei wzornictwa przemysłowego i skuteczne oraz konsekwentne jej wdrażanie do produkcji”.

Wyróżnienia otrzymały dwie firmy. Pierwszy to NTB Sp. z o.o. z Głogowa Małopolskiego za produkt Prefa System Twardzik – system aranżacji łazienek. Uznanie komisji zdobyła możliwość „optymalizacji procesu realizacji inwestycji opartych o interesujące formy przestrzenne”.

Drugą wyróżnioną firmą jest Masterprofi Sp. z o.o. za produkt Profi 50 – odkurzacz piorący. Doceniona został „wizualny przekaz podstawowych funkcji produktu”.

Ideą konkursu jest konieczność zwiększania świadomości wśród przedsiębiorców Podkarpacia roli wzornictwa w promocji produktów, osiąganiu przewagi konkurencyjnej oraz rozwoju firmy. Dzięki konkursowi, promocja polegać ma na promocji dobrych przykładów firm i produktów skutecznie wykorzystujących wzornictwo jako element swojej strategii.

ac

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij