Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Glovo w Rzeszowie – dostawy dzięki aplikacji mobilnej

Opublikowano: 2020-03-06 01:05:14, przez: admin, w kategorii: Firmy

RZESZÓW. Od końca lutego w stolicy województwa podkarpackiego można zamawiać z dostawą do domu różne rzeczy dzięki aplikacji mobilnej Glovo. Np. danie z restauracji, bukiet kwiatów z kwiaciarni, tabletki przeciwbólowe. Na start przygotowano zniżki.

Glovo w Rzeszowie – dostawy dzięki aplikacji mobilnej

 

Glovo to aplikacja, która pozwala kupować, odbierać i wysyłać dowolny produkt w tym samym mieście w czasie krótszym niż godzina. Ma ponad 1,8 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie i 25 000 partnerów stowarzyszonych. Glovo działa w 298 miastach w 22 krajach. Glovo zatrudnia obecnie ponad 1500 osób na całym świecie w tym ponad 600 pracowników w Barcelonie. Współpracuje też z więcej niż 50 000 aktywnych kurierów.

 

Glovo to aplikacja mobilna dla tych, którzy chcą kupić, odebrać lub wysłać coś za pomocą kuriera, czyli niezależnego dostawcy podłączonego do platformy w danym mieście. W Rzeszowie od dziś mogą bez przeszkód wybierać i zamawiać produkty z kilku kategorii: Przekąski i napoje, Jedzenie, Supermarkety, Kurier, Apteki, Prezenty (np. kwiaty, książki) oraz Cokolwiek. W przypadku ostatniej użytkownik wpisuje swoje życzenie i czeka na odpowiedź kuriera o możliwości nabycia i dostawy produktu.

 

– W Rzeszowie będziemy dostarczać zamówienia z około 60 punktów. Między innymi będą to znane restauracje takie jak KFC czy PizzaHut, ale także rozpoznawalne supermarkety i sklepy z innymi artykułami. Działalność rozpoczynamy na Śródmieściu, Nowym Mieście i Baranówce, ale gwarantujemy, że obszar dostaw wraz z upływem czasu będzie się zwiększał – mówi Maria Raszdorf, marketing manager w Glovo.

 

Dla nowych użytkowników przygotowano specjalny kod o treści PLGLOVO, który gwarantuje trzy darmowe dostawy. Wystarczy go wpisać w zakładce „kody promocyjne”, znajdującej się w głównym menu aplikacji.

 

Jak działa aplikacja?

 

By skorzystać z usługi, należy założyć konto na stronie internetowej Glovo lub ściągnąć aplikację mobilną ze sklepów App Store lub Google Play. Kolejno wybrać interesującą nas kategorię oraz złożyć zamówienie. W aplikacji nie ma wymogu osiągnięcia kwoty minimalnej, dlatego nie trzeba zamawiać dań lub produktów ponad te, na które mamy ochotę lub są nam potrzebne.

 

Przez cały czas trwania dostawy, można zlokalizować położenie kuriera w czasie rzeczywistym. Dzięki temu wiemy, w jakim miejscu znajduje się przesyłka. Co więcej, w każdym momencie możemy skontaktować się z dostawcą przez przejrzysty i intuicyjny czat, aby na przykład przekazać instrukcje dotyczące dostarczenia zamówienia.

 

Koszt dostawy zaczyna się od 5,99 zł. Aplikacja akceptuje karty kredytowe i debetowe Visa, MasterCard i American Express.

 

Hiszpański start-up Glovo pojawił się w Polsce w lipcu 2019 roku przejmując PizzaPortal. Od czasu wejściu do kraju aplikację pobrano ponad 300 000 razy. Już teraz z usługi skorzystamy w 16 miastach w Polsce: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Toruniu, Szczecinie, Lublinie, Bydgoszczy, Białymstoku, Rzeszowie i Olsztynie.

 

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij