Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Rzeszowskie firmy wśród „Wschodzących Gwiazd” Europy Środkowej

Opublikowano: 2012-10-29 12:47:52, przez: admin, w kategorii: Firmy

RZESZÓW. Fabryka e-biznesu z Rzeszowa, Ideo oraz Meble.pl znalazły się w dziesiątce najszybciej rozwijających się firm z Europy Środkowej, w kategorii „Rising Stars - Wschodzące Gwiazdy” tegorocznego rankingu Deloitte. Gala wręczenia wyróżnień odbyła się 25 października w Warszawie.

Od lewej  Kamil Zagórowski - wiceprezes Fabryki e-biznesu, Bożena Lubińska-Kasprzak, prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Mateusz Zych - prezes Fabryki e-biznesu. Fot. Archiwum

Od lewej Kamil Zagórowski - wiceprezes Fabryki e-biznesu, Bożena Lubińska-Kasprzak, prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Mateusz Zych - prezes Fabryki e-biznesu. Fot. Archiwum

Poza, w rankingu znalazły się także dwie inne firmy z Rzeszowa: Ideo – 38. miejsce w kategorii głównej oraz portal Meble.pl – 3. miejsce

W kategorii „Wschodzące Gwiazdy” znalazły się trzy firmy z Rzeszowa. Na 3 miejscu portal Meble.pl, na 9 Fabryka e-biznesu, a na 38 Ideo.

Założyciele Fabryki e-bizesu jeszcze na studiach wpadli na pomysł portalu o tematyce weselno-ślubnej „Ślubowisko.pl”. - Okazało się, że mamy ciekawe pomysły i doświadczenie, które warto wykorzystać. Zdecydowaliśmy się więc w 2008 roku uruchomić agencję interaktywną, świadczącą innowacyjne usługi marketingowe – opowiada o początkach firmy Mateusz Zych, prezes Fabryki e-biznesu Sp. z o. o. z Rzeszowa.

Obecnie Fabryka e-biznesu jest agencją interaktywną, specjalizującą się w budowaniu marki, a także w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań z dziedziny e-marketingu oraz w internecie. Firma zajmuje się również produkcją oprogramowania pomagającego usprawnić procesy w firmach, zwiększać wydajność pracowników lub podnosić wyniki sprzedaży – w swoim portfolio ma kilka rozwiązań dedykowanych pod różne branże m.in. producentów stolarki okiennej i drzwiowej.

Według prezesa i całego zespołu kryzys w ich branży nie istnieje. - Mamy kryzys finansowy, który tylko po części nas dotyczy. To, co jest naszą mocną stroną, czyli kreatywność - nie zna słowa kryzys – podsumowuje Mateusz Zych.

ac

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij