Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej
Marek Kuchciński, kandydat do Parlamentu Europejskiego
Daniel Obajtek - kandydat do Parlamentu Europejskiego

Dobre wyniki Śnieżki S.A.

Opublikowano: 2012-10-05 00:41:13, przez: Piotr Dziedzic, w kategorii: Firmy

LUBZINA. Pierwsza połowa roku dla Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A. przyniosła zarówno wzrosty sprzedaży, jak i zysków.

Fot. www.sniezka.pl

Fot. www.sniezka.pl

Pomimo trudnej sytuacji gospodarczej (niestabilność finansowa, upadłość firm z branży budowlanej, trudności w uzyskaniu kredytów hipotecznych), wzrósł popyt na produkty FFiL Śnieżka S.A. Wartość sprzedaży w Polsce w I półroczu 2012 roku wyniosła 189,7 mln zł i była o 1,2% wyższa niż sprzedaż w tym samym okresie 2011 roku, kiedy to osiągnęła wartość 187,5 mln zł. Jeśli chodzi o sytuację na rynkach zagranicznych, odnotowano wzrost sprzedaży na Ukrainie, a także w Rosji, i Armenii.

FFiL Śnieżka S.A. należy do Grupy Kapitałowej, w której skład wchodzą także Hadrokor, Śnieżka Ukraina i Śnieżka Bel-Pol. W pierwszej połowie bieżącego roku Grupa Kapitałowa Śnieżki uzyskała przychody na poziomie 289,2 mln zł, co oznacza wzrost o 4,5% w porównaniu do analogicznego okresu 2011 roku. Zysk operacyjny w I półroczu 2012 roku uplasował się na poziomie 29,2 mln zł, co wskazuje na wzrost o 13% w porównaniu do I półrocza ubiegłego roku (25,8 mln zł).

Krajowe Dni Pola 2024 - duża impreza rolnicza w Boguchwale

W I półroczu 2012 roku firma wprowadziła nowe logo i opakowania. Sprzedaż wsparło dodatkowo kilka kampanii reklamowych. - Podjęte działania to kontynuacja realizacji strategii multibrandingowej, polegającej na budowaniu silnych marek, będących specjalistami w swojej dziedzinie -wyjaśnia Piotr Mikrut, Prezes FFiL Śnieżka SA.

Śnieżka planuje zwiększenie inwestycji w sieć detaliczną w Polsce. Jeszcze w tym roku zamierza zająć się przebudową "alei produktów" Śnieżki, Magnat i Vidaron, które powstaną w 100 sklepach. - Wdrożenie nowej koncepcji funkcjonowania salonów i sklepów firmowych stanowi istotną cześć planów na rok 2012. Zakładamy, że nowy koncept sprzedażowo-merchandisingowy będzie wydatnie wspierał sprzedaż  naszych produktów, jednocześnie lepiej komunikując marki w miejscu sprzedaży - dodaje Piotr Mikrut.

Są też inwestycje w nowoczesną bazę badawczo-rozwojową. Stale prowadzone są prace w Dziale Badawczo Rozwojowym FFiL Śnieżka S.A. - Stwarza to doskonałe warunki zapewniające sprawne opracowywanie nowych wyrobów, prowadzenie prac badawczych, a także skuteczną kontrolę wyrobów i surowców - mówi Piotr Mikrut. Ważną pozycję stanowią też nakłady na informatyzację oraz nakłady ponoszone na unowocześnianie instalacji produkcyjnych oraz automatyzację procesów produkcyjnych.

Spółka planuje ekspansję na nowe rynki oraz zaistnienie i rozwój w nowych segmentach rynkowych.

ac

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij