Życzenia starosty rzeszowskiego Marka Sitarza z okazji Wielkanocy
Życzenia Waldemara Szumnego z okazji Wielkanocy
Adam Dziedzic - kandydat na prezydenta Rzeszowa
Maria Fajger - kandydatka do sejmiku województwa podkarpackiego

Kongres Profesjonalistów PR 2019 w Rzeszowie już za dwa tygodnie

Opublikowano: 2019-04-14 12:01:59, przez: admin, w kategorii: Biznes

Już za kilkanaście dni w Rzeszowie rozpocznie się XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 gości, którzy podczas dwóch dni będą mieli okazję uczestniczyć w ponad 20 prelekcjach i dwóch warsztatach praktycznych prowadzonych przez ekspertów z branży PR.

Fot. archiwum Newsline.pl

Fot. archiwum Newsline.pl

 

Kongres Profesjonalistów PR już od 19 lat jest forum wymiany doświadczeń dla specjalistów, ekspertów i naukowców z zakresu public relations, marketingu i komunikowania. Tegoroczna edycja odbędzie się 25 i 26 kwietnia w Hotelu Bristol Tradition & Luxury w Rzeszowie, a jej tematem przewodnim będą „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe”.

 

W tym roku wśród prelegentów znaleźli się m.in. Ryan Socash, założyciel i dyrektor zarządzający Mediakraft TV; Aida Bella tzecznik prasowy Totalizatora Sportowego Sp. z o.o.; Sebastian Bykowski, wiceprezes i dyrektor generalny Press-Service Monitoring Mediów; Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej PKN Orlen czy Michał Leksiński, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2.

 

Życzenia posłanki Ewy Leniart z okazji Wielkanocy
Ryszard Wisz kandydat do Rady Powiatu Rzeszowskiego

Prelegenci w trakcie tegorocznej edycji będą mówić o „influencer relations” i mediach społecznościowych. Mając jednak na uwadze, jak ważna w branży public relations jest wiedza praktyczna, w drugi dzień wydarzenia organizatorzy przewidzieli dla uczestników dwa bloki warsztatów tematycznych.

 

- Decydując się na współpracę z influencerem należy pamiętać, że ma on realny wpływ na wizerunek marki. Bardzo często nieadekwatny dobór osoby i źle prowadzona komunikacja mogą prowadzić do kryzysu wizerunkowego – komentuje Marcin Szczupak, kierownik Działu Raportów Medialnych Press-Service Monitoring Mediów, który poprowadzi jeden z warsztatów. – Aby uniknąć tej niepożądanej sytuacji już na samym początku należy zweryfikować z kim, wizerunkowo, zwiążemy naszą markę – dodaje.

 

Drugi warsztat pn. „Sprawdzone i skuteczne narzędzia w pracy Social Media” poprowadzi Wojciech Szymański, ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR, prezes Ideo Force, partnera Kongresu.

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia od posła Bogdana Rzońcy z okazji Wielkanocy

 

Organizatorem Kongresu Profesjonalistów PR jest Newsline sp. z o.o., partnerem strategicznym Totalizator Sportowy, sponsorem głównym PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, natomiast partnerem merytorycznym Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jednym z patronó medialnych jest gospodarkaPodkarpacka.pl. Rejestracji na wydarzenie można dokonać za pomocą strony www.kongrespr.pl

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij