China Brand Show Poland 2018
Kilkuset eksporterów i importerów z Chin przybyło 20 września do Warszawy w poszukiwaniu możliwości współpracy z przedsiębiorcami z Polski.
Podczas ósmej edycji Targów China Expo – China Brand Show Poland 2018 wystawcy z wielu branż prezentowali swoje towary i usługi. Wydarzenie było w całości dedykowane współpracy biznesowej z Chinami. Rynek chiński oferuje różnorod e możliwości rozwoju biznesu nie tylko dla dużych, ale również małych i średnich przedsiębiorstw z Polski i Europy.
Na stoiskach wystawcy zaprezentowali m.in. produkty oświetleniowe, sprzęt budowlany, elektronikę, wyposażenie wnętrz, artykuły spożywcze, gospodarstwa domowego, części samochodowe oraz upominki. Odwiedzający targi China Brand Show Poland mogli poznać specyfikę funkcjonowania chińskiego rynku.
W targach uczestniczyły również firmy z województwa podkarpackiego. By ułatwić polskim przedsiębiorcom nawiązywanie kontaktów handlowych z przedstawicielami Państwa Środka, zorganizowano merytoryczne spotkania poświęcone obustronnej współpracy.
Wydarzenie stanowiło okazję do nawiązania kontaktów handlowych z około 300 producentami i eksporterami z różnych regionów Chin, takich jak Fujian, Zhejiang, Sichuan, Jiangsu. Swój udział w targach miał również partner województwa podkarpackiego, Region Autonomiczny Kuangsi - Czuang, z którego w wydarzeniu wzięło udział ponad 50 przedsiębiorców.