E.Leclerc zyskuje klientów
PODKARPACKIE, KRAJ. Sieć E.Leclerc w ostatnim półroczu notuje wzrost całkowitych obrotów jak i liczby klientów robiących zakupy w jej sklepach.
E.Leclerc w Rzeszowie, fot. Adam Cyło
W porównaniu z dwoma pierwszymi kwartałami 2011 roku, w bieżącym półroczu liczba klientów wzrosła z 25 988 381 osób do 26 408 684. Daje to wzrost liczby robiących zakupy w 40 sklepach sieci o 1,62%. Całkowite obroty E.Leclerc w porównaniu z 1 253 349 000 złotych w analogicznym okresie 2011 roku wyniosły 1 343 821 000 złotych co daje wzrost aż o 7% i jest bardzo dobrym wynikiem na polskim rynku branży handlowej.
Bardzo dobry wynik cieszy nas tym bardziej, że sieć E.Leclerc wykazuje duży wzrost obrotów mimo słabnącej koniunktury w całej Europie - mówi Jean Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska.
W analizowanym okresie, sieć poza wyraźnym wzrostem wyników finansowych, została również laureatem prestiżowej nagrody branży retail i FMCG, Retailer of the Year 2011 w kategorii Hipermarket. Jest ona kolejnym potwierdzeniem prawidłowego kierunku i dynamizmu rozwoju sieci.
Francuska sieć supermarketów i hipermarketów ma dwie placówki w województwie podkarpackim – w Rzeszowie i w Przemyślu. W całej Polsce jest 40 Leclerców, w ostatnim roku firma nie otwierała nowych sklepów.
ac