Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Praca w Komendzie Wojewódzkiej Policji

Opublikowano: 2018-08-30 13:37:08, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Ogłoszenie o naborze nr 33089 z dnia 30.08.2018 r.

Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista do spraw: naliczeń wynagrodzeń w Wydziale Finansów

 

Komenda Wojewódzka Policji

ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów

 

WARUNKI PRACY

Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Budynek nieprzystosowany jest dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz głównego budynku. Pracownik zadania wykonuje samodzielnie w oparciu o istniejące procedury.

 

ZAKRES ZADAŃ

- Sporządzanie list wynagrodzeń funkcjonariuszy i pracowników w celu terminowej realizacji zobowiązań pracodawcy wynikających ze stosunku służby i stosunku pracy;

- Prowadzenie kartotek zarobkowych, podatkowych i zasiłkowych funkcjonariuszy i pracowników w celu udokumentowania wielkości otrzymanych w roku kalendarzowym świadczeń pieniężnych i niepieniężnych oraz prawidłowego rejestrowania okresów zasiłkowych;

- Sporządzanie formularzy PIT-11 o rocznych dochodach i zaliczkach pobranych na podatek dochodowy od osób fizycznych przez płatnika w celu przekazania ich funkcjonariuszom i pracownikom oraz właściwym organom administracji skarbowej;

- Sporządzanie zaświadczeń o wysokości osiągniętego przychodu (dochodu) w celu przedłożenia ich zainteresowanym funkcjonariuszom i pracownikom;

- Przygotowywanie i opracowywanie pracownikom dokumentacji do celów emerytalno-rentowych (druk Rp-7) w celu przedłożenia ich w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych;

- Wprowadzanie do kartotek podatkowych funkcjonariuszy i pracowników kwoty otrzymanych świadczeń pieniężnych i niepieniężnych na podstawie informacji przekazanych z wydziałów merytorycznych realizujących przedmiotowe świadczenia w celu sporządzenia rzetelnej informacji o osiągniętych rocznych przychodach i zaliczkach na podatek dochodowy;

- Ewidencjonowanie w sposób chronologiczny wydatków z tytułu wypłacanych nagród motywacyjnych funkcjonariuszy w celu bieżącej kontroli stopnia wykorzystania określonych na ten cel limitów finansowych;

- Archiwizowanie dokumentacji służbowej w celu prawidłowego jej zabezpieczenia i przekazania do składnicy akt.

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

- Wykształcenie: średnie ekonomiczne

- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w komórkach finansowych

- Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego

- Biegła znajomość MS Office

- Zdolności interpersonalne

- Posiadanie obywatelstwa polskiego

- Korzystanie z pełni praw publicznych

- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne

- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

- Życiorys/CV i list motywacyjny

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego np. : kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu - potwierdzających długość i rodzaj doświadczenia

- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

- Dokumenty należy złożyć do: 10.09.2018

- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

- Miejsce składania dokumentów:

- Komenda Wojewódzka Policji

- ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów

- sekretariat Wydziału Kadr i Szkolenia

- budynek A, II piętro

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

 

- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów

- Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod.kwp@rz.policja.gov.pl.

- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

- Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

- Uprawnienia:

- - prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej

- - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Techniki i metody selekcji:

- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,

- test wiedzy,

- rozmowa kwalifikacyjna.

 

W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego.

 

Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 858 2672.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij