Administrator strony internetowej
RZESZÓW.
Obowiązki:
- zarządzenie zawartością stron sklepu internetowego,
- zarządzanie treścią,
- pisanie artykułów,
- prowadzenie bloga,
- zlecanie modyfikacji wyglądu i funkcjonalności strony pod kątem użyteczności dla klienta oraz przyjazności dla seo,
- bieżąca weryfikacja i aktualizacja wyświetlanych informacji i prawidłowego działania strony,
- analiza rotacji towarów,
- weryfikacja zgodności cen towarów z cenami katalogowymi oraz z cenami rynkowymi,
- zlecanie prowadzenia kampanii reklamowych,
- proponowanie i wdrażanie działań mających na celu zwiększenie wyników sprzedaży sklepu internetowego.
Umowa o pracę na okres próbny
Cały etat, jedna zmiana
Płaca: od 3 500 zł brutto
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego (B1) w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- znajomość podstawowych narzędzi wspierających sprzedaż i analitykę e-commerce (Google Analytics, Google Adwords, Marketing Automation),
- znajomość najnowszych trendów,
- metod i narzędzi stosowanych w e-commerce
Adres: Butyjana.pl Jan Katarzyna Bałdyga
al. Rejtana 53A, 35-326 Rzeszów
E-mail: praca@butyjana.pl