Administrator nieruchomości

Opublikowano: 2018-08-10 08:44:24, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Spółka prywatna profesjonalnie zajmująca się zarządzaniem i administrowaniem zatrudni administratora na terenie Rzeszowa i okolic.

Obowiązki:

- kompleksowe administrowanie przydzielonym obiektem

- nadzór nad prawidłową eksploatacją obiektów

- zapewnienie terminowego wykonywania kontroli technicznych, okresowe przeglądy budynków

- opracowanie i opiniowanie uchwał, zarządzeń i innych aktów prawnych dotyczących funkcjonowania nieruchomości

- przygotowanie i zwołanie zebrań wspólnot mieszkaniowych

- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej dotyczącej nieruchomości

- mile widziane podstawowe uprawnienia budowlane

Umowa o pracę na okres próbny

Cały etat, jedna zmiana

Płaca: od 2 800 zł brutto

Wymagania

- wykształcenie średnie ogólnokształcące

- prawo jazdy kat. B

Adres: Garda SP. Z O.O. SP.K.

Adres: ul. Osmeckiego 6, 35-506 Rzeszów

Numer telefonu: 693 561 043, 17 863 18 08

E-mail: mcieplak@garda.rzeszow.pl

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij