„Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji” - rusza kampania promocji gospodarczej
PODKARPACKIE, KRAJ. Lotnictwo i kosmonautyka, motoryzacja, informatyka i telekomunikacja oraz jakość życia – to inteligentne specjalizacje Podkarpacia, które będą promowane w ramach pierwszej kampanii poświęconej promocji gospodarczej regionu.
Założenia kampanii zaprezentowane zostały 8 sierpnia br. w Centrum Wystawienniczo - Kongresowym Województwa Podkarpackiego G2A Arena w Jasionce k. Rzeszowa. Koszt kampanii to 1,5 mln zł, a prowadzi ją konsrocjum firm Master Mind i Fleishman Hillard
Chodzi o pokazanie Podkarpackiego jako regionu nie tylko atrakcyjnego turystycznie, ale również dynamicznie rozwijającego się gospodarczo, wdrażającego innowacyjne rozwiązania i budującego potencjał inwestycyjnyspecjalizacje. Kampania ma przyczynić się do wzrostu zainteresowania regionem wśród krajowych i zagranicznych inwestorów, pobudzenia eksportu regionalnych produktów i usług, a także promocji podkarpackich firm.
- To innowacje, które wnoszą wartość dodaną do światowego biznesu – mówi Wojciech Waglowski z Fleishman Hillard
W kampanię zaangażowany jest Karol Wójcicki, jeden z najbardziej znanych w Polsce popularyzatorów nauki. Spot będzie prezentowany w kinach. Kampania będzie też w stacjach radiowych (liderach słuchalności w każdym z poszczególnych regionów.).
Kampania bilbordowa obejmie 180 miejsc (Kraków, Wrocław, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Katowice, Łódź i autostrady).
Kampania realizowana jest w ramach projektu Promocja Gospodarcza Województwa Podkarpackiego finansowanego ze środków Unii Europejskiej – Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Działania obejmą radio, Internet, prasę, a także reklamę outdoorową, w tym billboardy. Cała kampania potrwa do 30 listopada br.