Doradca ds. sprzedaży części i akcesoriów
POWIAT RZESZOWSKI.
Obowiązki:
- pozyskiwanie nowych Klientów
- analizowanie potrzeb Klienta, odpowiadanie na pytania oraz aktywna sprzedaż części zamiennych, elementów wyposażenia i akcesoriów
- zarządzanie magazynem: odbiór towarów, kontrola stanu magazynowego i dostępności części
- nadzór nad stanami magazynowymi i zakupami oraz nadzorowanie prężnego działania warsztatu i sprzedaży
- obsługa Klientów, zapewniająca im unikalne doświadczenie oraz aktywny i kreatywny udział w kształtowaniu wystroju i wyglądu salonu
Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana
Płaca brutto: od 2 900 zł +prowizja
Od idealnego Kandydata oczekujemy:
- zainteresowania branżą motoryzacyjną
- doświadczenia na podobnym stanowisku
- zorientowania na Klienta, koncentracji na obsłudze Klienta
- zdolności pozyskiwania zaufania Klientów i kolegów z działów technicznych
- dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i wysokiego zaangażowania
- świetnej obsługi doradczej, aktywnej sprzedaży usług
- zdolności organizatorskich, umiejętności samodzielnej pracy
- umiejętności zarządzania czasem, dbałości o sprawne funkcjonowanie zaplecza logistycznego, wysokiej kultury osobistej, profesjonalizmu
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Adres: Auto Premium Rzeszów sp. z o.o.
36-072 Świlcza 147H, powiat rzeszowski
E-mail: mmroz@bmw-autopremium.pl
Lub osobiście w siedzibie spółki