Praca w Zarządzie Dróg - referent
RZESZÓW.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- referent do Działu Organizacji Ruchu
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe:
- budownictwo (komunikacyjne, drogowe, infrastrukturalne) geodezja, inżynieria ruchu, sterowanie ruchem drogowym
lub wykształcenie średnie w pokrewnych zakresach
lub prawo,
kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
- staż pracy lub doświadczenie zawodowe przy realizacji zadań związanych:
- ze sporządzaniem projektów organizacji ruchu,
utrzymaniem bądź wykonywaniem oznakowania drogowego,
- doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw związanych z odszkodowaniami za mienie – w przypadku wykształcenia prawniczego,
- znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 ze zmianami),
- znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729),
- znajomość Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zmianami),
- umiejętność posługiwania się programem do tworzenia projektów inżynieryjnych typu AutoCad,
znajomość topografii Rzeszowa,
- praktyczna znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera (praca w środowisku Windows),
- zaawansowana znajomość pakietu biurowego (MS Office: Word, Excel, Access, Power Point, Outlook),
- prawo jazdy kategorii B,
- doświadczenie w pracy w urzędzie (jednostkach budżetowych) przy wykonywaniu podobnych czynności: mile widziane.
.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z przejazdem po drogach pojazdów ponadnormatywnych,
- prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami za zniszczone lub skradzione oznakowania, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, ekrany akustyczne,
- przygotowywanie dokumentacji do wniosków o odszkodowania za zniszczone lub skradzione oznakowanie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ekranów akustycznych,
- nadzór nad zgłaszaniem szkód majątkowych które wystąpiły w wyniku wypadków, kolizji lub aktów wandalizmu przez Wykonawcę umowy na bieżące utrzymanie oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, ekranów akustycznych,
- wykonywanie objazdów kontrolnych oznakowania pionowego i poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ekranów akustycznych,
- udział w odbiorach i przeglądach wykonanych robót,
- prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem, modernizacją i ochroną oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- współdziałanie z Samorządowymi Radami Osiedli w zakresie realizacji przedkładanych
wniosków,
- przygotowywanie pism administracyjnych działu.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów O rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów mogących świadczyć o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe: w przypadku posiadania,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku posiadania przez kandydata stopnia niepełnosprawności,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg w Rzeszowie osobiście lub pocztą na adres: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, pok. 604, w zamkniętych kopertach
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Dziale Organizacji Ruchu",
w terminie do dnia 21 maja 2018 r.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Rzeszowa (www.bip.um.erzeszow.pl oraz na tablicy informacyjnej MZD w Rzeszowie w budynku przy ul. Targowej 1 (VI piętro).
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następującą klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
Pliki do pobrania:
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (519,56 KB)