Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Marka szkła „Krosno” w nowej odsłonie

Opublikowano: 2018-02-15 20:41:46, przez: admin, w kategorii: Firmy

KROSNO. Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła Krosno) wprowadza nowe logo i nową ofertę. W nowej odsłonie marka pojawiła się na targach Ambiente 2018 we Frankfurcie.

Marka szkła „Krosno” w nowej odsłonie

 

Krosno Glass jest jednym z największych producentów szkła użytkowego w Polsce, a także dostawcą na ponad 60 światowych rynkach. Właścicielem Krosno Glass sp. z o.o. jest fundusz inwestycyjny Coast2Coast Capital. Prezesem Krosno Glass jest Paweł Szymański,

Fundusz zainwestował w krośnieńską hutę w sierpniu 2016 r., kończąc trwający ponad 7 lat okres upadłości likwidacyjnej zakładu. Obecnie roczne przychody Krosno Glass znacząco przekraczają 200 mln zł, a rentowność spółki przewyższa średnią rynkową.

Z początkiem tego roku firma Krosno Glass rozpoczęła wdrażanie nowej strategii rozwoju na lata 2018-2023. Zakłada ona inwestycje w kompleksową modernizację wszystkich linii produkcyjnych oraz instalację nowego pieca hutniczego, które są w trakcie planowania.

Firma zamierza zwiększać sprzedaż krajową i zagraniczną w oparciu o zreorganizowane siły handlowe, rozwój e-commerce, re-launch marki Krosno oraz efektywne zarządzanie ofertą produktową. Na Podkarpaciu spółka zbuduje nowe centrum logistyczne, które zapewni sprawną realizację portfela zamówień z kraju i zagranicy. Wartość inwestycji jest szacowana na 200 mln zł w ciągu 5 lat.

Zmieniło się także logo, zawiera teraz hasło „Brilliance in glass since 1923”.

- Przez nowoczesny, wyróżniający stylistycznie koncept chcemy uwolnić potencjał drzemiący w naszym szkle. Marka Krosno zabiera użytkowników do świata, w którym piękno, jakość i wyrafinowanie są najważniejszymi wartościami. Chcemy, by – jak przez dziesięciolecia – marka Krosno nieustannie wzbudzała jednoznaczne skojarzenia ze słynnym, polskim szkłem, jak „amerykański bourbon”, „włoskie prosecco” czy „holenderskie tulipany” - mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektor marketingu Krosno Glass.

Odnowione portfolio marki Krosno tworzy 280 produktów o szerokim wachlarzu zastosowań: do napojów, do serwowania potraw, dekoracji wnętrz i na prezenty. Zespół projektantów i rzemieślników huty Krosno Glass przygotował 30 unikatowych kolekcji szkła formowanego ręcznie i automatycznie.

Podczas targów Ambiente zaprezentowano makietę opakowań, które marka Krosno wdrażać będzie stopniowo do końca pierwszego półrocza 2018 r. Wytworną, czarną szatę graficzną zyskały opakowania dla segmentu produktów Premium, wytwarzanych ręcznie lub maszynowo. Z kolei w minimalistycznych, białych pudełkach prezentowane będzie szkło do użytku codziennego, wytwarzane metodą maszynową.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij