Bilety Polregio do kupienia w salonikach prasowych Kolportera
19 października spółka Przewozy Regionalne, właściciel marki Polregio, rozszerzyła współpracę z firmą Teroplan S.A., właścicielem serwisu e-podróżnik.pl oraz z firmą Kolporter, właścicielem sieci saloników prasowych. To zwiększa liczby stacjonarnych punktów sprzedaży biletów przewoźnika o blisko 800 miejsc.
– Podejmując współpracę z Kolporterem oferujemy naszym pasażerom możliwość zakupu biletów w blisko ośmiuset salonikach prasowych. To kluczowy element w strategii sprzedaży biletów. Saloniki Kolportera są w centrach miast i miasteczek, co ułatwi korzystanie z naszych usług zwłaszcza tam, gdzie kas biletowych nie ma – powiedziała Anna Lenarczyk, członek zarządu i dyrektor handlowy Przewozów Regionalnych.
Ogólna liczba saloników i salonów prasowych Kolportera to około 900 punktów zlokalizowanych w całym kraju. Oferuje blisko 700 produktów, rocznie obsługując ok. 70 mln klientów.
Spółka Przewozy Regionalne poza tradycyjnymi kanałami sprzedaży biletów jak kasy biletowe, biletomaty i terminale obsługi pociągów, wprowadziła sprzedaż biletów poprzez stronę internetową polregio.pl i e-podróżnik.pl, platformę i aplikację mobilną Koleo oraz aplikację mobilną SkyCash. Bilety na pociągi Polregio można kupić także w kasach wszystkich przewoźników kolejowych w Polsce.