Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Lidl laureatem rankingu Superbrands 2012

Opublikowano: 2012-04-17 10:31:43, przez: admin, w kategorii: Firmy

Firma Lidl Polska dołączyła do grona najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku wyłonionych w ramach 6 edycji projektu Superbrands w Polsce. Nagroda przyznawana jest markom, które odznaczają się wyjątkowo silną pozycją w swojej branży.

Lidl laureatem rankingu Superbrands 2012

Superbrands to ranking marek organizowany w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd. Projekt ma na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych na naszym rynku. Marki uczestniczące w projekcie Superbrands mogą posługiwać się specjalnym znakiem potwierdzającym przyznany im status. Pojawia się on na opakowaniach produktów czy w reklamach.

Zwyczajowo wyboru laureatów dokonuje Rada Marek - niezależne gremium ekspertów, podejmujących decyzje w oparciu o kryteria tj. rozpoznawalność marki, jej wizerunek, konkurencyjność, korzyści, jakie oferuje oraz relacje z klientami.
VI edycja projektu w Polsce przyniosła jednak pewne zmiany – laureatów wytypowano na podstawie skonsolidowanych ocen ekspertów oraz grupy blisko 2800 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim.  

-Rok 2011 zaowocował m.in. Kryształowym Godłem Trusted Brand - Lidl otrzymał wyższe niż pozostałe marki oceny za jakość oraz stosunek wartości do ceny - przypomina Anna Biskup z Lidl Polska.

kar

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij