Dominik Kaznowski w Ideo Konsulting
RZESZÓW. Oferta dla średnich i dużych polskich przedsiębiorstw.
Dominik Kaznowski. Fot archiwum
Rzeszowska spółka Ideo (sektor informatyczny) powołała markę Ideo Konsulting z Dominikiem Kaznowskim, jako partnerem. Zespół Ideo Konsulting to 14 osób oraz zaplecze niemal 200 osobowego zespołu Ideo.
- Ideo to sprawdzony partner biznesowy, z którym współpracowałem na różnych etapach swojej kariery zarówno po stronie klienta jak i doradcy – mówi Dominik Kaznowski.
Usługi Ideo Konsulting mają wychodzić poza ofertę technologiczną. Będzie też doradztwo dotyczące budowania strategii biznesowych, projektowania oraz tworzenia organizacji wewnętrznej firmy od struktur sprzedażowych i marketingowych do obsługę klienta i logistykę - również od strony prawnej.
Dominik Kaznowski jest znanym ekspertem z branży internetowej. Był pełnomocnikiem zarządu ds. produktu i marketingu w Nasza Klasa Sp. z o. o. oraz prezesem i współzałożycielem Interaktywnie.com (Grupa Money.pl).
W latach 2006-2008 pełnił funkcję dyrektora marketingu w Pionie Internet w Agora SA. Wcześniej związany z Grupą PZU, a w latach 2000-2002 z inkubatorem internetowym e-Katalyst SA. Zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych dla klientów z branż internet, media, finanse, retail, energetyka, FMCG, telco, logistyka.
Od 2009 roku jest wykładowcą akademickim na kierunkach związanymi z nowymi mediami. Współpracował m.in. z Collegium Civitas, Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza, Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie, Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach, Uniwersytetem Wrocławskim, Akademią Leona Koźmińskiego, WSE im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Instytutem Nauk Ekonomicznych PAN.
Jest wykładowcą studiów MBA. Autor takich publikacji jak „Nowy Marketing” i „Nowy Marketing w Internecie”. W 2007 roku został Człowiekiem Roku Polskiego Internetu.
Ostatnio był prezesem Digital We, spółki zajmującej się m.in. doradztwem w dziedzinie nowych technologii. Zakres tych usług przeniesiony zostaje do Ideo Konsulting.