Produkty z Polski Wschodniej na targach w Amsterdamie
PODKARPACKIE. 15 firm z Polski Wschodniej reprezentujących przemysł spożywczy wzięło udział w targach PLMA’s World of Private Label w Amsterdamie.
Od ponad 25 lat, targi PLMA są największą i najważniejszą imprezą dla firm działających w sektorze marek własnych. Kupcy z całego świata (z największych hiper i supermarketów, sklepów dyskontowych, domów towarowych, hurtownicy, importerzy i eksporterzy) mają okazję zapoznać się z ofertą producentów z kilkudziesięciu krajów. Targi PLMA są skierowane wyłącznie do osób ściśle związanych z produkcją i handlem w sektorze marek własnych.
Organizatorem targów “World of Private Label” jest Private Label Manufacturers Association (PLMA), której członkami jest ponad 3200 producentów i dostawców związanych z sektorem spożywczym i prywatną marką. Targi zlokalizowane były w RAI Exhibition Centre w Amsterdamie na 28 000 m2 powierzchni. Uczestnikami targów byli producenci żywności oraz chemii gospodarczej, kosmetyków, artykułów higienicznych i artykułów gospodarstwa domowego -z ponad 65 krajów świata.
Przedsiębiorcy z Polski Wschodniej prezentujący swoją ofertę na targach byli bardzo zadowoleni z ich przebiegu – zapewnia Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Konkretne rozmowy z potencjalnymi kontrahentami oraz spotkania z zainteresowanymi współpracą biznesową.
Na stoisku Polski Wschodniej były też firmy z Podkaprackiego Makarony Polskie S.A. z Rzeszowa i Mateo z Dębicy (gotowe wyroby spożywcze).
Polska Wschodnia na targach prezentowała się na 144 m2 stoiska zlokalizowanego wśród innych polskich stoisk. Uczestnictwo w targach zostało zorganizowane przez PAIiIZ S.A. w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, Działanie I.4 Promocja i Współpraca.
ac