Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Referent działu obsługi klienta

Opublikowano: 2017-07-17 13:12:27, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Obowiązki:

- obsługa klientów indywidualnych

- praca stacjonarna - stałe godziny pracy

- obsługa telefoniczna i mailowa potencjalnych klientów

- umawianie i koordynowanie spotkań dla przedstawicieli w terenie

- doradztwo i sprzedaż usług dopasowanych do potrzeb klienta (infolinia+internet)

- nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami

- zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta

Umowa zlecenie, cały etat,

Wynagrodzenie brutto:od 2 184 zł

Wymagania

- wykształcenie wyższe

- umiejętności komunikacyjne

- samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista

- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu

- dążenie do realizacji założonych celów

- nastawienie na sukces

- bardzo dobra znajomość obsługi komputera

- mile widziane doświadczenie w sprzedaży i negocjacjach

Pracodawca: Centrum Obsługi Powypadkowej Codex SP ZOO SPK

Adres: ul. Podwisłocze 21, 35-309 Rzeszów

E-mail: rekrutacja@codex.org.pl

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij