Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Efaktury w serwisie eBOK PGE Obrót

Opublikowano: 2017-07-09 12:26:24, przez: admin, w kategorii: Firmy

RZESZÓW. PGE Obrót wprowadziło kolejne udogodnienia w serwisie eBOK. Prosty sposób rejestracji daje coraz więcej funkcjonalnych możliwości, m.in. uruchomienie efaktury.

Powstał Contact Center PGE Obrót S.A. - linia obsługi klienta

 

Konto w serwisie PGE eBOK można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl. Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, numer klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli nie pamiętamy numeru klienta czy kwoty z ostatniej faktury, można zadzwonić na numer PGE Contact Center 422 222 298. Później, jako login do systemu służył będzie podany adres e-mail.

 

Funkcjonalności PGE eBOK, z których do tej pory najczęściej korzystali klienci to: weryfikacja stanu rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzenie aktualnego salda i wskazania licznika, a także przedłużenie lub wybranie nowej oferty. To także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii, co może pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd. Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością porównania w analogicznych okresach.

 

Co nowego?

Jednak to nie wszystkie funkcjonalności dostępne w serwisie. Od teraz każdy z klientów korzystających z eBOK może dodatkowo:

- nadać własne nazwy kontom rozliczeniowym (w zakładce „Zarządzenia kontami”)

- sprawdzić na jakim koncie aktualnie się znajduje (informacja pod adresem profilu Ebok)

- prosto i szybko uruchomić usługę eFaktury (korzystając z ekranu powitalnego dla nowych Użytkowników lub z poziomu zakładki: Ustawienia -> „Moje Zgody”)

 

Za wdrożenie PGE eBOK i mBOK, Spółka otrzymała nagrodę PayU Lab Award w kategorii „eCustomer Experience – Energy”. Z kolei za nową odsłonę elektronicznego Biura Obsługi Klienta – PGE eBOK, Spółka otrzymała nagrodę specjalną Redaktora Naczelnego „Gazety Bankowej” w konkursie Techno Biznes 2016. Ostatnio rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu z klientem zostało zauważone przez tygodnik „Wprost”, który przyznał PGE Obrót nagrodę za jakość obsługi klienta.

 

 

Więcej o: PGE, PGE Obrót

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij