Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

LiuGong Dressta Machinery na targach Autostrada-Polska

Opublikowano: 2017-06-08 09:29:12, przez: admin, w kategorii: Firmy

STALOWA WOLA, KIELCE. Liugong Dressta Machinery Sp. z o.o., producent spycharek oraz układarek rur o ugruntowanej pozycji na rynku, zaprezentował na tegorocznych Międzynarodowych Targach Budownictwa Drogowego Autostrada-Polska flagowe modele marek Dresstai LiuGong.

Fot. LiuGong/Dressta

Fot. LiuGong/Dressta

 

Stoisko wystawowe marek LiuGong i Dressta promowane było hasłem „Polska Produkcja”. Po raz pierwszy obie marki zostały bezpośrednio reprezentowane przez LiuGong Dressta Machinery na jednym stoisku, któremu organizatorzy przyznali nagrodę najlepszego.

- Obecnie planujemy wzmocnienie pozycji LiuGong na polskim rynku, ale i w całej Europie. Ostatnie lata to wdrożenie kompleksowej, pięcioletniej strategii rozwoju, łączącej pod jednym dachem badania i rozwój, lokalną produkcję i dystrybucję części - mówi Howard Dale, prezes LiuGong Europe oraz LiuGong Dressta Machinery Sp z.o.o.

Tylko w ubiegłym roku Dressta wprowadziła na rynek pięć nowych maszyn: układarkę rur SB-85, spycharkę TD-20 Extra, spycharkę TD-25 Extra oraz nową, kompaktową serię spycharek gąsienicowych S-Series (TD-8S oraz TD-9S) z napędem hydrostatycznym. Na targach zaprezentowane zostały flagowe modele.

- TD-15 R Extra LA to maszyna stworzona do wydajnej pracy na składowiskach odpadów. Wysypisko to trudne miejsce pracy, zarówno dla maszyny, jak i jej operatora. Trudno przewidzieć, z jakimi odpadami można się spotkać. Część z nich może stanowić potencjalne zagrożenie dla pracującej maszyny. Model TD-15 R Extra LA został zaprojektowany w taki sposób, aby zwiększona odporność na zużycie tarciowe pozwoliła na przemieszczanie większej ilości materiałów przy mniejszej liczbie cyklów pracy – mówi Stanisław Balandyk, dyrektor sprzedaży na Polskę LiuGong Dressta Machinery.

Maszynę o masie eksploatacyjnej 20 760 kg napędza wydajny, turbodoładowany silnik common-rail firmy Cummins, spełniający normę Tier IV Final. Spycharka radzi sobie z: przygotowywaniem składowisk, budową dróg dojazdowych, zagęszczaniem czy rozściełaniem dostarczanych codziennie odpadów. Wyposażona została w samoczyszczące płyty gąsienic, specjalną kartę, zwiększającą pojemność lemiesza, a także wentylatory o zmiennym kierunku, co czyni ją w pełni przygotowaną do najcięższych prac na wysypisku.

TD-20 R Extra to wszechstronna, średniej wielkości spycharka, zaprojektowana tak, aby sprawdzić się szczególnie przy budowie dróg. Posiada masę eksploatacyjną 24 250 kg i silnik Cummins (Tier IV) Fina. Spycharka jest dodatkowo wyposażona w system automatycznego sterowania Trimble 3D, który pozwala osiągnąć idealny poziom oraz lepszy efekt końcowy.

Konstrukcja tego modelu zapewnienia najwyższy komfort pracy operatora, wygodę serwisowania i wydajność. Duża moc, przy zachowaniu wyjątkowej zwrotności, umożliwiają maszynie osiąganie doskonałych wyników pracy w każdych warunkach. Wyposażona została w funkcje szczególnie przydatne przy budowanie dróg i autostrad, takie jak: unikalny dwubiegowy mechanizm skrętu, preselekcja prędkości jazdy i automatyczna redukcja biegów. Wszystko po to, aby ułatwić wykonywanie zadania i umożliwić wydajniejszą pracę, obniżając koszty eksploatacji – dodaje Stanisław Balandyk.

Podczas targów Autostrada-Polska w Kielcach, Spółka LiuGong Dressta Machinery zaprezentowała również trzy inne modele: koparki gąsienicowej 922E i 936E oraz ładowarkę kołową 856H. To pierwsze maszyny, które będą wytwarzane w zakładzie produkcyjnym w Stalowej Woli oraz przeznaczone na na rynek Polski, jak i szeroki rynek europejski.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij