Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Internetowe biuro obsługi klienta PGE Obrót

Opublikowano: 2017-05-23 23:04:12, przez: admin, w kategorii: Firmy

RZESZÓW. Ponad 140 tys. aktywnych profili założonych w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK i blisko 10 tys. użytkowników korzystających z mobilnego PGE mBOK. Systematycznie rośnie liczba klientów korzystających z internetowych narzędzi kontaktu ze sprzedawcą energii elektrycznej jakim jest PGE Obrót.

Dariusz Czuk, prezes PGE Obrót

Dariusz Czuk, prezes PGE Obrót

 

Uruchomione jesienią 2015 roku elektroniczne Biuro Obsługi zastąpiło pięć różnych, oddzielnych systemów.

Od momentu wdrożenia serwisu PGE eBOK, skorzystało z niego ponad 140 tys. klientów, którzy w dogodnym dla siebie czasie zajmują się sprawami związanymi z energią elektryczną. Blisko 10 tys. osób z tej grupy zarządza swoimi płatnościami za energię za pomocą smartfona, korzystając z aplikacji PGE mBOK. Ta grupa odbiorców systematycznie rośnie.

- Jednym z naszych podstawowych celów jest wyznaczanie najwyższych standardów
w branży, jeśli chodzi o komunikację z klientem i rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu. Zbudowaliśmy zespół ekspertów, który czuwa nad tymi działaniami. Rozwój nowych technologii wykorzystywanych do wszelkiego rodzaju kontaktu w życiu codziennym sprawia, że chcąc odnieść sukces, trzeba w centrum postawić nie tylko klienta, ale także technologię – mówi Dariusz Czuk, prezes PGE Obrót, spółki zajmującej się w PGE Polskiej Grupie Energetycznej sprzedażą energii do odbiorców końcowych.

Konto w serwisie PGE eBOK można zarejestrować wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl. Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, Numer Klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli nie pamiętamy Numeru Klienta czy kwoty z ostatniej faktury, można zadzwonić na numer PGE Contact Center 422 222 298. Później, jako login do systemu służył będzie podany adres e-mail.

Funkcjonalności PGE eBOK, z których najczęściej korzystają klienci to: weryfikacja stanu rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzenie aktualnego salda i wskazania licznika, a także przedłużenie lub wybranie nowej oferty. To także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii, co może pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd. Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością porównania w analogicznych okresach.

W elektronicznym biurze obsługi klienta dostępnym za pomocą urządzeń mobilnych m.in. smartfona, można zakupić energię do liczników przedpłatowych, a także otrzymywanie powiadomień m.in. o zbliżającym się terminie płatności lub o jego upłynięciu, o nowych promocjach. Korzystanie z pełnej funkcjonalności aplikacji PGE mBOK jest warunkowane posiadaniem aktywnego konta w serwisie PGE eBOK.


Więcej o: PGE, PGE Obrót, internet

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij