Kampania reklamowa Cukru Królewskiego
W marcu rusza wielkanocna kampania Cukru Królewskiego – wyrobu firmy Südzucker Polska, do której należy Cukrownia Ropczyce.
Celem kampanii będzie prezentacja cukrów wykorzystywanych przez konsumentów podczas pieczenia oraz zwrócenie uwagi na produkty innowacyjne.. Głównym bohaterem tegorocznej kampanii wielkanocnej będzie – jak zapewnia producent - jedyny na rynku cukier puder w młynku. Kilka tygodni temu otrzymał on tytuł “Produkt na medal 2011 – Pani Domu” w kategorii “produkty do pieczenia”. Tuba zakończona nakrętką z młynkiem pozwala na precyzyjne dozowanie i sprawia, że cukier puder jest zawsze sypki. To jeden z najnowocześniejszych artykułów w swoim segmencie. Dzięki takiej innowacji, konsument otrzymuje najwyższej jakości cukier bez dodatku antyzbrylaczy.
Jednocześnie promowane będą również: tradycyjny cukier biały, drobny cukier biały w kartonie z zakrętką, cukier do wypieków oraz produkty dekoracyjne - cukier perlisty i rafinada. Szczególnie wyróżnione zostaną również produkty innowacyjne, których opakowania wyposażone zostały w dodatki ułatwiające pracę w kuchni -miarka, dozownik czy młynek w zastępstwie niewygodnego sitka.
Wielkanocna kampania Cukru Królewskiego obejmie reklamę w prasie konsumenckiej - “Przyjaciółka”, “Pani Domu” oraz w prasie branżowej.
ac