Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Obsługujący Allegro

Opublikowano: 2017-03-01 13:42:43, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Zawód: specjalista zastosowań informatyki

Obowiązki:

- zarządzanie obiegiem dokumentów i zamówień w firmie

- stała kontrola zamówień i wysyłek

- obsługa klienta

- wystawianie aukcji w serwisie Allegro

- kontakt z dostawcami

- fakturowanie, rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych

- współpraca logistyczna (przesyłki kurierskie)

Umowa o pracę na czas nieokreślony, cały etat, jedna zmiana

Wynagrodzenie brutto: od 2 000 zł

Wymagania

- wykształcenie wyższe

- dobra znajomość języka angielskiego

- umiejętności sprzedaży z obsługą kas fiskalnych, programów magazynowych i fakturowaniem

- staż pracy ogółem 1 rok

- doświadczenie w obsłudze klienta, zarządzaniu sklepem internetowym oraz serwisem allegro

- znajomość: allegro, e-bay, sello, subiekt gt, photoshop lub inny

- swobodne poruszanie się w środowisku internetu

- zdolność szybkiego uczenia się, samodzielność

- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność

Pracodawca: Sklep Vis A Vis

Adres: ul. Gałęzowskiego 5, 35-074 Rzeszów

E-mail: sklepvisavis@gmail.com

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij