Husqvarna wspiera Fundację Onkologiczną Alivia
MIELEC. Firma Husqvarna aktywnie współpracuje i wspiera podopiecznych Fundacji Onkologicznej Alivia. W ramach kampanii: „Przekaż swój 1% podatku na wojnę z rakiem” przygotowane zostały materiały promocyjne, plakaty oraz zaplanowano kampanię informacyjną. Dodatkowo firma Husqvarna promuje akcję za pośrednictwem sieci punktów dilerskich na terenie całego kraju.
Husqvarna wraz z Fundacją Onkologiczną Alivia po raz kolejny starają się zwrócić uwagę na rosnący problem zachorowań na raka. Dostęp do nowoczesnych terapii onkologicznych w Polsce jest ograniczony i nierówny w różnych województwach. Pacjenci często stają przed wyborem skorzystania z refundowanych metod leczenia z niską szansą na wyleczenie lub sfinansowania nowoczesnej i skuteczniejszej metody leczenia z własnych środków. Fundacja Alivia pomaga pacjentom poprzez udzielanie informacji, propagowanie tematów dot. nowoczesnych metod leczenia oraz w finansowaniu: terapii, które nie są refundowane, prywatnych konsultacji, badań czy dojazdów do ośrodków leczenia. Fundacja wspiera podopiecznych ułatwiając powrót do sprawności i aktywnego życia oraz refunduje wydatki na niezbędne artykuły medyczne i rehabilitacyjne.
W ramach projektu „Przekaż 1% podatku na wojnę z rakiem” każdy może włączyć się w walkę z rakiem i wesprzeć działania Fundacji. Wystarczy, że w odpowiedniej rubryce swojego zeznania podatkowego wpiszemy numer KRS: 0000358654. To takie proste, nic nie kosztuje, a może pomóc wielu pacjentom poszukującym pomocy.
- Sukces naszej jesiennej kampanii „Podziel się Mocą”, którą przeprowadziliśmy we współpracy z Fundacją Onkologiczną Alivia jeszcze bardziej zmotywował nas do dalszej współpracy. Walka z rakiem to poważny problem cywilizacyjny. Dzisiaj chcemy po raz kolejny zwrócić uwagę na ten problem i wesprzeć kampanię Fundacji, w ramach której każdy może przekazać 1% podatku podopiecznym Fundacji Alivia. Taki gest nic nie kosztuje, a cel jest szczytny. W ramach współpracy przygotowaliśmy materiały promocyjne, kampanie informacyjną i plakaty promujące akcję. Dodatkową wspieramy akcję za pośrednictwem sieci punktów dilerskich w całym kraju – powiedział Maciej Konieczny, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Husqvarna.
W ramach współpracy firmy Husqvarna z Fundacją Alivia przeprowadzono akcję Podziel się Mocą, w trakcie której przez cały miesiąc październik w Autoryzowanych Punktach Dilerskich Husqvarna dostępne były limitowane, różowe, zabawkowe pilarki Husqvarna. Dodatkowo zlicytowano różowe, limitowane pilarki H450 na aukcji charytatywnej. 10 złotych ze sprzedaży każdej zabawki oraz pełna kwota z licytacji pilarek trafiła na konto Fundacji Onkologicznej Alivia, która wspiera kobiety w walce z rakiem piersi - dodaje Marta Winiarek-Miętus, rzecznik prasowy firmy Husqvarna.