O marketingu w mediach społecznościowych
RZESZÓW. W środę (14 grudnia) kolejne Spotkanie TechKlub Rzeszów.
Fot. Pixabay/CC0
To trzecie spotkanie w tej edycji. Głównym tematem będzie social media marketing, a gościem Franciszek Georgiew, założyciel agencji Social Tigers.
Wstęp wolny, obowiązuje rezerwacja miejsc.
- Chcę pokazać, że skuteczny marketing jest prosty i nie wymaga tych wszystkich drogich narzędzi, budżetów, skomplikowanych treści, angielskich zwrotów. Przedstawię proste kejsy, które każdy z widowni przełoży na swój biznes - mówi Franciszek Georgiew.
To spotkanie dla wszystkich, którzy działają w mediach społecznościowych. Wiedza, którą dzielą się eksperci, przyda się każdemu, niezależnie od tego czy szuka sponsorów dla swojej organizacji, chce poprawić skuteczność i podnieść wyniki firmy czy studiuje i interesuje go perspektywa praktyka z branży.
- Franciszek przykuł moją uwagę swoimi dopracowanymi, mocno merytorycznymi postami na Facebooku, w których dzieli się doświadczeniem i rozwiązaniami. Zacząłem obserwować działania jego agencji, która prężnie rozwija się na trudnym, warszawskim rynku. To profesjonaliści. Niezwykle rzetelni i solidni. Jestem przekonany, że każdy, kto do nas dołączy, wróci do domu z porcją wiedzy, która pomoże mu podnieść efektywność. Wszyscy chcą być na Facebooku, ale nie wszyscy wiedzą, jak na tym zyskać. Każdy, kto prowadzi fanpage, powinien do nas dołączyć. Rzeszów rzadko gości tak dobrych branżowych ekspertów - mówi Grzegorz Starzak, lider TechKlub Rzeszów
Spotkanie odbędzie się 14 grudnia (środa) o 17:00 (potrwa ok. 1,5 godziny) w Wojewódzkim Domu Kultury w Rzeszowie (na ul. Okrzei), który jest partnerem organizacyjnym.
Sieć TechKlubów to inicjatywa programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności pt. „Nowe Technologie Lokalnie”. Ich koordynatorem jest Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W 16 miastach w Polsce na początku każdego miesiąca odbywają się cykliczne spotkania, które poruszają kwestie wykorzystania nowych technologii w trzecim sektorze. W spotkaniach biorą udział przedstawiciele organizacji pozarządowych, biznesu, nauki i administracji.